10 noiembrie 2012

NOTD: elegant graffiti

Buna "dimineata", azi am fost (si sunt inca) c-am lenesa, cred ca din cauza vremei. Bate vantul, este frig, innorat si cred ca v-a si ploua. Eu una abia astept sa inceapa ploaia, imi place la nebunie :D

Azi vreau sa va arat doua oje foarte frumoase castigate pe blogul Catalinei si anume, una Gabrini Elegant 312 si cealalta Elite Graffiti.





Cam asa arata, ele se vad mult mai bine in realitate (niciodata nu reusesc sa fac o poza in adevaratul sens al cuvantului, numai caricaturi imi iese, sper sa rezolv asta cat mai curand). Cea de la Gabrini este de fapt un verde, ea in poze se vede albastru.

Ce ziceti de ele?

5 comentarii:

  1. Mmm, chiar imi place cum se crapa oja de la Lady's!! Nici nu ma asteptam! Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufff, te superi daca iti spun ca ma dispera caraterele ce trebuiesc introduse ca sa pot publica un comentariu:))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuu, binenteles :)) dar nu stiu ce trebuie sa fac sa le scot

      Ștergere
  3. ce nuanta frumoasa este oja elegant. Si ador ojele "crapacioase" de la lady's pentru ca se crapa foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, este interesanta.
      ma amuzam sufland in ea si o vedeam cum se crapa :))

      Ștergere