1 noiembrie 2012

NOTD: Flormar M110








Ce ziceti de ea? Mie imi place foarte mult, ba chiar o ador. Pe langa obsesia care o am cu nuantele inchise de rosu, visiniu, negru rosiatic, samd, imi plac foarte mult si nuantele deschise, pastelate, pudrate. 

Este o nuanta calda de cafeniu, da foarte bine pe unghie scurta/medie (mie nu-mi plac unghiile exagerat de lungi si am impresia ca nici o oja nu da bine pe ele :)) )

Draga de ea este Flormar in nuanta M110.

Sa aveti un Sweet November. Va pup.

4 comentarii:

  1. arata foarte bine, cacao cu mult lapte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E faina rau!iar unghiile tale arata super!imi place forma lor.Nici eu nu le suport pe cele lungi, mi se par chiar murdare:))..poate mi-a intrat mie in cap de la facultate dar oricum nu imi plac.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place.

      momentan, unghiile mele nu sunt chiar in "elementul" lor, ca sa zic asa. unele dintre ele mi se exfoliaza si din cauza asta le tot pilesc mereu.

      Ștergere