20 noiembrie 2012

NOTD: a lovely secret

In acesta seara va prezint o noua oja Essence in nuanta 86 a lovely secret.






Scuzati-mi cuticulele acelea oribile, dar in ultima vreme am renuntat la a le mai taia 
si le imping cu un betisor de lemn, dar nu arata de loc bine si sunt si uscate.

Folosesc lotiunea de la Farmec si cred ca din cauza ei se usuca in halul asta, ce-mi recolandati pentru
ingrijirea lor?

Ce ziceti de oja? Este pur si simplu maginifica. Imi place foare mult pulberea aceea din ea,
asta ii da mai mult efect.

15 comentarii:

  1. vai ce frumoasa este nuanta.....si eu sunt obsedata de ojele essence...imi plac de numa, nu ma mai satur de ele....am si eu o minicolectie....daca vrei sa tragi un ochi????
    http://hannelore-gurbet.blogspot.ro/2012/11/colectia-mea-de-oje-essence.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa e oja si-mi plac mult unghiile tale, au o forma superba :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu, toate imi spuneti asa. nu stiu daca o faceti din politete sau chiar va plac unghiile mele, dar eu le vad oribile...din cauza exfolierii si pilirii au inceput sa mi se rotunjeasca, ceea ce nu suport de looc :((

      Ștergere
    2. nuuuu, sunt superbe unghiile tale si nu permite nimanui sa iti spuna altceva:) sunt foarte frumoase si mai ales FOARTE ingrijite!

      Ștergere
  3. arata foarte bine oja, e din gama nuantelor vechi.
    Hm...din pacate la cuticule nu te pot ajuta :( eu ma duc la manichiura caci sunt incapabila sa ma ocip eu de ele :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asa merg/mergeam si eu la manichiura dar in ultima vreme am renuntat :)

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e nuanta <3
    O sa ma avant si eu sa-mi cumpar o oja essence, doar asa de curiozitate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac foarte mult nuantele lor, sunt mai deosebite

      Ștergere
  5. E foarte frumoasa nuanta pe aceasta nu o am inca in colectie, pentru cuticule iti recomand un creion cu ulei(merge mai usor la aplicare e mai practic) momentan eu il folosesc pe cel de la OPI dar sunt variante si mai bune si mai ieftine cum ar fi cel de la Farmasi,uleiul de indepartat cuticule de la Kallos... :) sper ca ti-am fost de ajutor
    P.S: ador produsele Essence

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de creion chiar nu stiam, spre rusinea mea :)) dar am sa incerc cu siguranta, mss

      Ștergere