22 noiembrie 2012

Review: Nivea lip care

De cand a venit frigul buzele mele sunt in permanenta uscate si crapate. De mult timp nu am mai avut acesta senzatie de uscaciune si aspreala, inca de cand eram copil.

Pentru aspreala am folosit un colt de prosop umezit in apa calduta si am frecat usor dar ferm iar pentru uscare, de cateva zile/o saptamana, am inceput sa folosesc 
balsamul de buze Nivea Soothe & Protect.



Nivea lip care Soothe & Protect ofera extra protectie si ingrijire in special pentru buzele uscate
oferind un aspect sanatos.

Contine filtre UV si are un sistem de protectie solara SPF 15, ingrediente naturale:
bisabolol si unt de shea, hidramina si extract de seminte de struguri.

Ajuta la hidratarea si catifelarea buzelor si sustine bariera de protectie a pielii pentru mult timp.
Are misor discret si nu coloreaza buzele.

Cantitate 4,8 g.
Pret aprox 10 lei.
Se gaseste in farmacii.

Voi ce folositi pentru ingrijirea buzelor?

10 comentarii:

  1. De ceva timp folosesc tot NIVEA:am un balsam de buze cu rodie..miroase divinnnn si un luciu de buze pt volum cu SPF 15.Sunt superrr!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce dar eu nu prea ma inteleg cu Nivea...Mi-am luat pe la sfarsitul iernii pure&natural cu musetel si ma chinui sa trag de el ca imi pare rau sa il arunc.Cred ca o sa il incerc si pe acesta.Sper sa ne impacam bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, depinde de fiecare. o firma renumita nu-i neaparat buna si pt tine...am incercat produse scumpe si proaste si am incercat si produse ieftine dar bune.

      Ștergere
  3. Eu acum folosesc un balsam de buze de la YR iar seara cutiuta magica de la Oriflame. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am si eu de la avon, un balsam intr-o cutiuta crem dar nu-mi place, imi susuca buzele mai tare decat le am.

      Ștergere
  4. nu stiu de ce dar eu simt efectul doar pe moment al balsamului Nivea dar imi place foarte mult mirosul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca toate balsamurile actioneaza asa. dupa aproximativ o ora - doua nu-l mai simti :)

      Ștergere
  5. De la Nivea am balsamul Velvet Rose insa nu prea impac cu el ..Nu hidrateaza buzele, mi se face lipicioase rau.Nu sunt asa de multumita. Anterior am avut un altul tot de la Nivea, tot cu capac rozuliu dar nici cum nu-mi amintesc care era si prin magazine nu l-am mai vazut. Acela, culmea, era chiar ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la nivea am mai incercat si eu pe cel cu capsuni, dar nu-mi place pt ca are culoare...depinde acum de fiecare in parte ce ii se potriveste si ce nu :)

      Ștergere