11 noiembrie 2012

Traieste viata ca o poveste

Poate ca povestea mea nu se incadreaza in tiparele concursului, poate ca "printesa" care mi-am dorit sa fiu dintodeauna nu este din punctul tuturor de vedere o adevarata printesa ci poate mai de graba o razboinica, o luptatoare.

Trebuie sa recunosc ca mi-as fi dorit din tot sufletul sa ma vad in rolul Cenuseresei, Bellei (frumoasa si bestia), Rapunzel sau a Frumoasei adormite...si-ar mai fi muuulte printese care oricine si-ar dori ca macar o zi sa fie in pantofi lor :)) dar nu ma regasesc in niciuna. Singura la care am visat cu ochii deschisi si inca mai viseaza (copilul din mine) este Sailor Moon...in varianta desen animat iar in varianta film este nimeni alta decat Anna Valerious din binecunoscutul film cu vampiri Van Helsing.

De ce am optat pentru Anna? Am dat mai sus motivele. Am tot incercat si reincercat sa scriu despre o adevarata printesa dar pur si simplu nu-mi iesea nimic asa ca am vrut sa fiu realista si am scris despre ceea ce visez cu adevarat.


Cred ca intodeauna mi-am dorit sa fiu ca ea, taria de caracter, curajul, hotararea si ambitia sunt punctele ei forte. Anna Valerious este o eriona, luptand pentru a salva viata fratelui ei si a unui intreg sat care depindea numai de ea. 

Povestea se desfasoara in tinutul Transilvaniei, intr-o lume in care pericolul apare odata cu rasaritul soarelui (sau mai bine spus cu apusul soarelui) si unde monstri care dau omului cosmaruri, salasluiesc.

In scurt timp, eroinei noastre Anna ii se alatura in lupta pentru as scapa familia (fratele) de un blestem care ii urmaresc de generatii intregi si faimosul vanator de vampiri Van Helsing.

Pe langa actiune, suspans, efecte speciale si colana sonora locul unde a fost filmat da un mare plus acestui film. Nu vreau sa dezvalui finalul asa ca il recomand celor care nu l-au vazut inca, merita.

Voi la ce printesa visati?

2 comentarii: