22 decembrie 2012

Colaborare: Unghiute de Craciun

Ei, iata-ma si la a doua colaborare. Tema se numeste: Unghiute de Craciun. Nu este ceva spectaculos
sau iesit din comun, ca sa fiu sincera nu prea ma pricep la pictat si modelat :))
dar am incercat sa fiu in ton cu tema.






Trebuie sa spun ca omul acela de zapada a fost o adevarata provocare pentru mine, avand in vedere ca este prima data cand incerc sa fac ceva in afara de a ma da pur si simplu cu oja :))

Oja cea rosie este Peggy Sage, cea verde Chissa, sclipicul Essence iar omul de zapada este facut
cu oje nail art.

Daca va plac unghiile mele va invit sa vizitati si restul blogurilor participante.


Sarbatori fericite tuturor!

12 comentarii:

  1. Cat de dragut e omuletu de zapadaa:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic ca ti-a iesit foarte bine omuletul :). e simpatic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine ti-au iesit, ce omulet simpatic :P Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragute unghiile :) pe inelar am facut si eu modele :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simpatic e omul de zapada!:D Iar combinatia de rosu cu sclipici e asemanatoare cu ce am facut si eu, doar ca eu am optat pentru sclipici auriu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoaseee si ce cute este omuletul de zapada <3

    RăspundețiȘtergere
  7. dragut omuletul de zapada imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut este omuletul de zapada :) Imi place mult manichiura ta!! :*

    RăspundețiȘtergere