1 decembrie 2012

Gel de dus Bourjois - review

Este primul produs pe care-l incerc din acesta gama (asta daca nu mai pun la socoteala si mostra de font de ten). L-am gasit intr-o farmacie help net si l-am cumparat dintr-un impuls, fara sa stau prea mult pe ganduri. Erau diverse sortimente dar eu l-am ales pe cel mineral - exfoliant cu nisip alb.


In primul rand imi place ambalajul :)) apoi binenteles mirosul si textura lui si trebuie sa spun ca am fost putin surprinsa de consistenta lui, este foarte dens, aproape ca o lotiune de corp, ceea ce binenteles imi place fosrte mult, asta e calitatea principala care o caut la un gel de dus.

Imbogatit cu nisip alb acest gel de dus exfoliaza usor pielea si o lasa neteda si catifelata. Are un miros discret, fin si se mentine pe piele destul de mult timp.

Ce mai imi place la acest gel de dus este faptul ca acel nisup alb, gomajul din el este foarte, foarte fin, spre deosebire de altele care pur si simplu iti zgarie pielea si-ti da impresia ca te freci cu smirghel :))

Nu contine sapun, nu contine parabeni si este hipoalergenic.
Vine intr-un ambalaj din plastic in cantitate de 250 ml, costa in jur de 10 - 12 lei si se gaseste...(la mine in oras cam greu) in farmaciile sensiblu si help net.

Voi l-ati incercat? Ce parere aveti?

5 comentarii:

  1. Si eu l-am folosit asta-vara si mi-a placut la nebunie <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am incercat nimic de la Bourjois.Am un magazin care aduce multe geluri de dus de la ei dar nu prea m-au atras.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as vrea sa-l incerc. pana acum n-am incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. fain...imi plac produsele bourjois si as incerca si eu acest gel de dus!

    RăspundețiȘtergere