18 decembrie 2012

Nivea Aqua Effect spuma de curatare

Fara sa exagerez, dar cred ca sunt in cautarea unui astfel de produs de vre-o doi ani :)). Am tot incercat
diverse geluri, creme sau lotiuni de spalare de la diferite firme iar de curand am descoperit
spuma de curatare de la Nivea.


Tot ce cautam la un astfel de produs era sa nu-mi usuce fata si se pare ca am
 gasit aceasta calitate, ca sa spun asa.
Are o textura lichida/apoasa dar la dozare se transforma intr-o spuma delicata care curata tenul in profunzime si-l lasa luminat, revigorant, sanatos si placut parfumat, tipic produselor Nivea.

Eu il folosesc atat dimineata cat si seara si nu-mi afecteaza cu nimic tenul, si aici ma refer 
la faptul ca ar putea sa-mi usuce tenul, dimpotriva il simt mai hidrata si delicat.
Se aplica pe fata umeda se maseaza usor apoi se indeparteaza cu apa. Ambalajul este destul de practic, igienic si prevazut cu pompita de dozare.



Cantitate 150 ml, pret aproximativ 18 lei.
Eu mi-am cumparat-o dintr-un magazin local dar cred ca se gaseste in mai toate 
supermarket-urile/farmaciile.

Voi folositi acest produs?

3 comentarii:

  1. Eu am vazut un review la spuma roza de la Nivea pentru ten sensibil si chiar si aceea avea un iritant pt piele asa ca m-am orientat cate Gerovital si ma inteleg foarte bine cu el :)

    O zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tenteaza din ce in ce mai tare aceasta spuma, dar am inceput de curand un gel pt fata de la balea si imi pare rau de el sa il las nefolosit...(cu toate ca nu imi place prea tare pt ca nu face spuma... )

    RăspundețiȘtergere
  3. Oiii, tdo beem?
    adoreii seu blog, muiito lindo
    de verdade!!!
    se puder...
    Visite Meu Blog, nele eu falo de tendência de Moda, novidades de Cabelo, Unhas e Maquiagem
    que mulher não gosta de dicas para cada dia ficar mais linda, não é mesmo?
    Espero qi visite e Goste!

    Desde já, Muiito Obrigado
    Daanih Malvas ;*

    * BLOG: http://danihmalvas.blogspot.com.br/
    FAN PAGE: https://www.facebook.com/Daanih.Maalvas
    TWITTER: https://twitter.com/danih_malvas
    YOUTUBE: http://www.youtube.com/user/Danitiele?feature=mhee

    **SEGUINDO SEU BLOG, SEGUE MEU TAMBÉM **

    RăspundețiȘtergere