4 decembrie 2012

NOTD: galactic black + konad

O noua oja Essence, pe numele ei 85 galactic black va voi prezenta astazi si primul meu model Konad.





Oja este extraordinara, imi place extrem de mult, cat despre modelul de la Konad...imi vine rau cand ma uit la el :)) Este prima data cand fac asa ceva, deci acceptati greselile de data aceasta.
Ce nu inteleg este de ce mi se intinde modelul atunci cand dau cu lac? Trebuie sa astept mai mult
sa se usuce mai bine sau sa nu mai dau de loc?


Ce spuneti de ele? Sper ca pe viitor sa mai capat experienta si sa-mi iasa mai bine :)

P.S. vine mosul la voi?

12 comentarii:

  1. este intrt-adevar frumoasa oja, si mie imi place si cu model. DA, cred ca ar trebui sa mai astepti un pic pana dai cu lac, eventual faci ambele maini si mai stai 5 minute si nu treci niciodata cu pensula de 2 ori prin acelasi loc. Cel putin asta am constatat eu la ojele si lacul Konad :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata si modelul e dragut! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit foarte bine. Oja o am si eu si sunt incantata de ea. Uitandu-ma la manichiura ta mi-a venit ideea sa fac modelul cu paiul. Eu nu am placuta konad asa ca voi improviza. Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :) daca ai indemanare nici nu-ti mai trebuie placuta.

      Ștergere
  4. foarte dragut modelul si eu am doua placute Konad mi s-a intamplat si mie sa se intinda modelul, secretul e sa-l lasi mai mult sa se usuce modelul iar cand aplici top coat-ul sa-l aplici intr-un singur strat mai gros si sa treci foarte usor fara sa apesi cu pensula :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am dat cat am putut eu de gros dar tot n-am reusit :( sper ca pe viitor incet, incet sa-mi reuseasca.

      Ștergere