28 decembrie 2012

NOTD: Silver Plated

Aveam postarea acesta programata pentru...acum doua, trei saptamani :)) 
daar mi-a facut probleme telefonul
si nu am mai putut descarca pozele in laptop, pana aseara, asa ca azi am trecut la treaba.



Initial imi comandasem doua lacuri sclipcioase :D pe acesta care se numeste
Silver Plated si celalalt auriu care se numeste Gold Flecked 
dar pe cel din urma nu l-am primit din cauza unei erori de-a lor. Sper sa-l primesc la urmatoarea comanda :)




Nu ca-i maginfic :D, mie imi place la nebuine, are atat particule mici cat si mari si-l face mai deosebit
fata de celelalte.

Se gaseste in cataloagele Avon la pret de 8.5 lei.

8 comentarii:

  1. foarte dragut sclipiciul de la Avon, imi place si oja de baza cum se numeste? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E super draguta, o am si eu iar eu o am si pe cea aurie si sunt foarte dragutel ambele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia am descoperit blogul tau :) imi plac unghiutele!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor, sunteti niste dragute :)

    RăspundețiȘtergere