24 decembrie 2012

Pe ultima suta de metri

E prima data pe ziua de azi cand imi trag sufletul :)). Nu pot sa spun ca m-am rupt cu munca dar
nici de geaba nu am stat azi.

Am pregatit casa pentru ziua de maine, am facut sarmale si salata boeuf, cateva cumparaturi, bradul il aveam deja facut...de la Mos Nicolae :)) Iar acum mi-am spalat parul si ma pregatesc pentru o manichiura.



"Mosul" a venit si el cu de toate pentru toti, in special pentru Iustina. Din pacate adidasi l-au dat de gol
si l-a recunoscut :))


Eu va urez tuturor Craciun Fericit multa multa sanatate si liniste in suflete.

10 comentarii:

  1. Craciun Fericit. Ce ne facem cu copiii astia, imediat il recunosc pe Mosul :). Sa ai parte de odihna, fericire si bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun Fericit FLori!Iti doresc atat tie cat si familiei tale, sarbatori frumoase, linistite, presarate de multe cadouri si liniste sufleteasca!
    Te pup dulce!
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc foarte mult, si tie iti doresc la fel :)

      Ștergere
  3. Foarte dragut bradul tau. ♥
    Te invit si pe blogul meu :

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro
    Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere