31 decembrie 2012

Produsele lui 2012

Salut fetelor. Iata-ne si-n ultima zi a acestui an (si-am trecut si de sfarsitul lumii...cu brio :)) ) si sper sa fi avut un Craciun asa cum v-ati dorit si sa va fi adus Mosul...la fel, tot ce v-ati dorit.

Eu vreau sa vorbesc putin despre favoritele acestui an si sa si vi le arat.

Incep cu produsele pentru par: sampon, balsam si spray Pantene Aqua Light. Au fost no 1 ca sa spun asa dintre toooate marcile de produse pentru par care le-am incercat anul asta.

Produsele pentru corp (creme): untul si crema de corp Oriflame.

Produsele pentru maini/picioare: crema pentru maini si unghii Oriflame, crema pentru maini reparatoare Cosmetic Plant si crema pentru calcaie Titania.

Produsele pentru ten (curatare, exfoliere, hidratare): apa termala Oxyance, spuma pentru curatare Nivea, lotiunea de curatare NO 7, crema hidratanta Cattier, exfoliantul Gerovital Plant
si crema de zi Oxyance.

Produsele pentru unghii (oje, oje si iar oje). Offf la capitolul asta mi-a fost tare greu sa aleg preferatele pentru ca la mine toate sunt preferate :)). Daar pentru ca in ultima vreme s-au strans cam multe, 
nu am avut de ales decat sa sortez o parte dintre ele si anume: (vezi imag de mai jos)

Parfumuri, la fel si aici am optat doar pentru trei dintre ele si anume: Poeme, Dolce&Gabbana
 si Today Avon.

Iar in materie de machiaje nu pot spune acelasi lucru cum am spus mai sus, deoarece 
2012 nu a fost un an prea..."machiabil" pentru mine :))
Dar totusi sa va arat cam ce-am folosit anul acesta: pensule Elf, rimel Maybelline, ruj Elf nuanta charming, ruj Flormar in nuanta L01.

Cam asta a fost tot. 
Eu va spun Happy New Year tuturor.

6 comentarii: