14 decembrie 2012

Review: crema hidratanta pentru ten sensibil/uscat Cattier

Sa incep cu inceputul si sa va spun ca acesta crema am primit-o pentru testare de la BioBeauty Concept
pe la inceputul lui noiembrie si le multumesc foarte, foarte mult.
De atunci am folosit-o doar pe ea, zilnic, atat dimineata cat si seara (poate cateva dimineati le-am omis
deoarece le am foarte aglomerate si uit de ea, dar serile nu am cum sa le omit)



In primul rand imi place extem de mult ambalajul, recipientul acela lung prevazut cu pompita de dozare
mi se pare foarte practic si vad tot mai multe de acest gen.

Este o crema destinata tipului de ten sensibil/atopic sau foarte uscat. 
Eu nu am tenul atopic, dar de uscat este destul de uscat iar uneori am senzatia accea de "piele care tine".
Nu necesita prea multa cantitate pentru a acoperi intreg tenul, dimpotriva, doua - trei dozari sunt suficiente. Hidrateaza foarte bine tenul, are un miros...pe care eu nu l-am mai intalnit la alte creme pana acum
dar este unul destul de placut si discret.



Consistena, nici prea lichida dar nici prea solida, se intinde foarte bine si intra repede in piele. Contine ulei de jojoba, floarea - soarelui, nuca de cocos, unt de shea, omega 3 si omega 6, 
care sunt esentiale in refacerea structurii pielii foarte uscate.

Nu contine parfum sintetic sau parabeni, se aplica dimineata (sau in cazul meu si seara) pe tenul curat prin miscari circulare pana la absorbtia completa, pielea fiind astfel hranita in profunzime.

Atat ea cat si alte produse marca Cattier se gasesc pe site-ul BioBeauty  in cantitate de 50 ml la pret de aproximativ 80 lei.

Voi ati incercat produse Cattier? Ce parere aveti despre ele?

2 comentarii:

  1. interesanta crema, imi place ca contine ulei de jojoba :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. NU am incercat nimic de la ei, dar sincer, pe asta cu siguranta as lua-o!Are ulei de jojoba in compozitie si e perfect pentru mine si tenul meu.
    Te pup Flori:)

    RăspundeţiȘtergere