26 ianuarie 2013

Colaborare - Polka dots

Buna ziua, buna ziua.

Sunt la a doua colaborare din cele 31 de manichiuri (sper sa fiu prezenta la toate :)) )
iar de data acesta tema este polka dots.
Mai jos va las si imaginea cu temele care le aveam de facut deoarece data trecuta am omis-o :)
Si acum sa va arat ce am mesterit eu.








 Am folosit Rimmel cocktail passion si Essence you bellong to me (inelar)

Daca v-au placut punctuletele mele va invit sa dati cate un clik si celorlalte bloggerite.


23 de comentarii:

  1. Foarte dragute, imi plac culorile :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ideea, culorile sunt foarte frumoase, o manichiura de efect! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ador culorile de baza, sunt superbe. Ce oje sunt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca de obicei, unghiutele tale sunt superbe si modele simple dar de efect!
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, buna ziua! Ne place place place:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos ai combinat culorile! Sunt invidioasa :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Super frumoase unghiutele, ti-a iesit foarte dragut modelul <3

    RăspundețiȘtergere
  8. ce-mi place <3 bravo ti-au iesit super <3

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte dragute, vesele si bine alese culorile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce combinatii dragute :x. Au iesit foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoase unghiute!


    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac foarte mult si culorile si tehnica folosita :)
    treci si pe la mine cand vrei
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc pentru comentariile frumoase fetelor, sunteti tare dragute, va pup ❤

    RăspundețiȘtergere