29 ianuarie 2013

Coltul Colectionarului

O singura data am cumparat o carte dintr-un anticariat, dar nu pentru ca n-as vrea ci pentru ca la mine in oras nu se gaseste asa ceva.
Toate cartile care le detin le-am achizitionat de cele mai multe ori online, 
la jumatate de pret fata de cel dintr-o librarie, pentru ca trebuie sa recunoasem, unele dintre ele au niste preturi mai mult decat piperate si de multe ori renunt.

Dar spre fericirea mea, de curand am aflat de pe blogul lui Gabrielle`s 
despre anticariatul online Coltul Colectionarului cu o oferta de carti diversificata pentru toate
gusturile si toate buzunarele.



Vrei sa citesti o carte buna la un pret bun? Atunci viziteaza Coltul Colectionarului.

Voi de unde va achizitionati cartile?

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru postare! am descoperit carti diverse la preturi accesibile! ♥

    RăspundețiȘtergere