15 ianuarie 2013

Gama Pantene Aqua Light - review

Buna tuturor...
Acum aproximativ o luna, am primit pentru testare gama PANTENE AQUA LIGHT format din: sampon, balsam si spray.
Nu este prima data cand folosesc produse Pantene dar este prima data cand folosesc aceasta gama, gama aqua light.

In ultima vreme parul meu imi cam dadea batai de cap, in sensul ca mi se ingrasa prea repede (a doua zi dupa spalat arata ca dupa o saptamana de spalat), era fara volum, fara viata si imbacsit.
Chiar daca nu as fi primit aceste produse, aveam de gand sa-mi schimb samponul/balsamul care le folosesam in momentul respectiv dar eram extem de nehotarata.

Vestea ca voi primi acesta gama pentru testare, a fost mai mult decat bine venita pentru mine :)) a fost o salvare, ca sa spun asa.


Binentelesc ca asa cum ma si asteptam, toate trei produse si-au facut treaba excelent din prima.

Samponul este transparent dupa cum se poate vedea si-n imaginii, are o consistenta lichida spre densa, 
miros fresh si rezista destul de mult dupa spalare.
Produce o spuma foarte bogata, curata foarte bine parul, nu-l incarca dar dupa clatire il lasa putin aspru.

Dar trecem la pasul doi balsamul, care are rolul de a descurca parul, de a-l face moale si catifelat
dand-ui un miros si mai persistent.
Consistenta lui este cremoasa, mai densa decat cea a samponului, alba cu miros la fel de fresh ca si samponul. Nu este nevoie de foarte multa cantitate pentru un par mediu, dar depinde acum si cat de des este parul :)


Si pasul trei spray-ul, spray-ul este bifazic, se agita inainte de utilizare apoi se pulverizeaza de-a lungul parului. Este dotat cu un pulverizator foarte practic care din doua pulverizari reuseste sa acopere tot parul. 
Rolul lui este de a ingriji si de a ajuta parul subtire (ceea ce la mine nu este cazul :)) ) 
dar chiar si asa tot il folosesc, imi place ca nu ingreuneaza, nu incarca parul si face ca mirosul sa fie mai puternic, puternic dar placut.

Voi folositi produse PANTENE?

2 comentarii:

  1. nu am folosit aceasta nou marca ,sprayul miar fi de mare folos am un fir de par rebel si subtire rau , dar de la panten folosesc samponul pentru volum ,

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant.Eu nu am mai folosit de foarte mult timp pantene.Ma incanta sprayy ul

    RăspundețiȘtergere