18 ianuarie 2013

NOTD: duo essence

Buna seara, tuturor.

In seara acesta am pentru voi o manichiura care este destul de simpla
 si la indemana oricui, numai la indemana mea nu :))
 le-am sters si facut de doua ori dar tot nu sunt multumita de ele, 
mai ales ca unghia de la inelar mi sa rupt acum cateva zile, pfff si tocmai ce-mi mai crescuse si ele putin, 
a trebui sa le scurtez din nou.






Ambele oje sunt Essence, prima you belong to me iar cea de-a doua walk on the wild side.

Ce spuneti de ele? Voi ce purtati azi pe unghii?

23 de comentarii:

  1. Ce idee draguta,originala!N-am mai vazut un astefel de model pe vreun blog:)te pup!

    http://thatswhywsmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata combinatia, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. TI-a iesit super super!
    Eu as incerca si combinatia cu baza alba si stratul de deasupra rosu.Cred ca iese si mai frumos.Te pup Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, iti dai seama cum ar arata alb cu rosu, criminal.

      Ștergere
  4. Chiar ti-a iesit un model frumos. Nu-ti face griji pentru lungimea unghiutelor, sunt foarte frumoase si asa. Au o forma feminina, si-n plus iti vor creste din nou. PUPICI>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dar ma chiunui de nu stiu cat timp sa le las sa creasca si ele, macar putin.

      Ștergere
  5. Cat de faine suuunt!! Imi plac foarte mult, clar ca as incerca si eu :) Nasoala treaba cu ruptul unghiilor, si la mine tot unghia de la inelar s-a rupt mai de mult si e mai scurta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte nasoala, dar n-am ce sa le fac, acum tre sa mai astept vre-o doua sap (poate si mai mult) sa creasa din nou

      Ștergere
  6. sunt foarte frumoase, modelul este potrivit unei tinute casual-sport :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ai dreptate, nici nu m-am gandit la tinuta.

      Ștergere
  7. foarte dragute,ai unghiute frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de bine arata!!! Ce frumos se vede verdele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia le-am combinat, nu stiam ce sa aleg dar intr-un final am optat pt doua nuante de verde.

      Ștergere
  9. ce haioase sunt.Mie mi se pare o tehnica un pic greuta,insa o sa o folosesc si eu candva :D. Te inteleg cu unghiutele, mie mi s-au rupt 3 unghii din carne exact in ziua cand aveam programare la mani :( asa ca acum toate sunt scurte, scurte...nu le-am mai avut asa de nu stiu cand...ma si deranjeaza :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i greu de loc (daca ai indemanare) ceea ce mie imi cam lipseste, dar ma straduiesc :))

      si pe mine ma deranjeaza ca-i mai scurta

      Ștergere
  10. Vai, exat in situatia ta sunt; de abia imi crescusera peste 1mm si s-a rupt unghia de la inelar! :)) Acum le-am scurtat si eu.. Si aseara mi-am mai rupt si unghia mare, de a trebuit sa o fac exact cat de mica e..
    In alta ordine de idei, trebuie sa incerc si eu manichiura aceasta, desi stiu de pe acum ca nu-mi place, nu-i genul meu. Dar incercarea moarte n-are :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel am patit si eu cu unghia cea mare, mi s-a rupt un colt iar acum intr-o parte e rotunda iar in cealalta e patratoasa.

      Ștergere
  11. it's beautiful! :) i love your blog, do you want to follow each other? xoxo
    thenailpolishaddiction.blogspot.hu

    RăspundețiȘtergere