10 ianuarie 2013

NOTD: Pastel 07

Astazi vreau sa va arat prima mea oja Pastel in nuanta 07.
Este cea mai frumoasa nuanta de visiniu/grena/pruna...sau cum vreti voi s-o numiti, pe care o am. Am vazut-o acum ceva timp pe un blog (imi scapa acum numele lui) si mi-am zis ca trebui neaparat s-o am.

Binenteles ca mi-a fost putin cam greu s-o achizitionez deoarece la mine in oras nu se gasesc produse Pastel  si nici magazin online nu au. Asa ca a trebuit s-o caut in Bucuresti, si am avut noroc cu sora sotului de-a avut drum si mi-am cumparat-o prin ea.

Dar sa va las cateva poze...







Ce spuneti, va place?
Voi ce purtati astazi pe unghii?

14 comentarii:

  1. Da!cu siguranta e frumoasa!
    Eu acum port o oja flormar nude si cu un sclipici Naty:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adfevar este superba. Imi pare totusi ca nu este foarte opaca. Mi se pare mie?
    Astai eu port Flormar 438 :D
    Maine cu siguranta altceva :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cauza luminii cred.

      deci oja ta este albastra.

      Ștergere
  3. Ce nuanta superba :X:X n-am vazut nici eu aceste oje prin oras...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa nuanta,eu am azi tot oja pastel nr 18,maine alta noanta tot oja pastel 314-rosu cu sclipici e superba

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumoasa, ador nuantele astea inchise :X Astazi nu port nimic pe unghiute...parca nici mie nu-mi vine sa cred :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu la fel, in ultima vreme m-am axat numai pe ele, dar nu intentionat. nu ma pot abtine :))

      Ștergere
  6. ce unghii frumoase ai!
    si oja este minunata ,de asemenea.

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place nuanta aceasta de visiniu, nu am incercat ojele acestea Pastel,pe unghiute port oja holografica Kiko nr.399 cu flori si spirale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-am vazut manichiura pe blog, foarte frumoasa :)

      Ștergere