31 ianuarie 2013

NOTD: turcoaz & gray

Buna dimineata, azi am o manichiura...cu punga :)).Sincer n-am mai vazut tehnica asta pana acum cateva luni pe blogul Allesandrei si mi-am zis sa incerc si eu sa vad ce-mi iese.

La mine e putin diferit deoarece nu am folosit auriu ci un gri inchis.
Ce mi-a iesit vedeti mai jos.





Se ia una bucata oja turcoaz (essence you belong to me) si una bucata oja gri (lemax) 
una bucata hartie si una bucata folie, punga etc.

Am picurat cateva picaturi de oja gri pe foaie apoi cu folia stransa intr-un capat
 am presat usor peste oja trucoaz. Trebuie numai sa asteptati ca oja de baza sa fie uscata, 
altfel se strica modelul :)
Trebuie sa recunosc ca nu prea mi-a iesit cum ma asteptam dar data viitoare voi incerca cu o oja aurie.

Cum vi se pare? Voi ce purtati azi pe unghii?

5 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte bine!Eu de obicei incerc intai pe foaie sa vad cam cum ar iesi si abia apoi daca imi place "modelul" aplic pe unghie,daca nu mai mototolesc celofanul o data si tot asa :) E foarte usor de facut si de efect!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am mai vazut si eu aceasta metoda, dar...na! E o idee si asta! Hihi! SUnt interesante unghiutele

    RăspundețiȘtergere
  3. e interesant modelul, stiu metoda, insa nici eu nu am experimentat-o pe unghiutele mele inca :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foare frumoase :* abia astept sa incerc aceasta tehnica, momentan am inimioare pe unghiute :) http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/01/the-sweetheart-colaborare-valentines.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit pana acum de aceasta metoda de a face unghiile, dar promit ca incerc si eu! sper sa imi iasa! +10 pentru cum ti-a iesit!

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere