5 februarie 2013

Carti de la Coltul Colectionarului

Salutare tuturor.
Va spuneam acum cateva zile despre un anticariat online si anume Coltul Colectionarului
unde se gaseste o gama foarte variata de carti la un pret foarte mic.

Ei bine eu am primit un voucher in valoare de 100 lei pentru achizitionarea unor carti de pe siteul lor.
Iata ce mi-am ales.


1001 de nopti - pret: 24 lei
Singur pe lume - pret: 15 lei
La rascruce de vanturi - pret: 20 lei
 Barbati care urasc femeile - pret: 45 lei

Comanda mi-a fost livrata pe 30 ianuarie iar luni 4 februarie am mers la posta pentru ridicarea ei.
Cartile sunt in stare foarte buna, ba chiar doua dintre ele par a fi noi. 
Acum tot ce mai trebuie sa fac este sa ma apuc de citit. 

Voi ce-ati mai citit in ultima perioada?

Daca sunteti interesati de voucher clik aici pentru a vedea cum intrati in posesia lui.

3 comentarii:

  1. Si eu am beneficiat de voucher.. sunt foarte propti si corecti .Imi place
    lectura placuta :)



    http://deyutza87.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. super anticariat..cu preturi accesibile tuturor! Multumesc pentru ca datorita tie l-am descoperit! :* :*

    RăspundețiȘtergere