2 februarie 2013

Colaborare: Inspired by a color

A treia tema pentru saptamana aceasta, din cele 31 se numeste Inspired by a color.

Ei bine, eu am fost inspirata de alb. Tinand cont ca in ultima perioada ne-am tot luptat cu zapada
si vedeam numai alb in fata ochilor, am optat pentru aceasta culoare,
care-mi inspira puritate, curatenie si inocenta.







Oja de baza (dupa cum se si vede in imaginea de mai sus) este Natty iar sclipiciul Essence.

Nu uitati sa aruncati cate o privire si celorlate bloggerite pentru a vedea 
ce culoare le-au inspirat pe ele:

26 de comentarii:

  1. imi place foarte foarte mult:X

    http://rosemerta.bogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte draguta si eleganta! :* http://giamakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase si delicate sunt! O manichiura superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. e superba combinatia
    vroiam sa fac ceva asemantor dar pe rosu... din pacate nu am avut timp suficient saptamana asta.. :D
    o sa ma revansez saptamana viitoare
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. efectule e wow


    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. o manichiura simpla si delicata, imi place efectul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culoare simpla si totusi de efect. Felicitari!
    www.nalglaze.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Atat de simpla si de efect..potrivita pentru o printesa a ghetii;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. cat de mult imi placccc...chiar ca iti inspira puritate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. wow, superbe!
    <3

    Va invit la primul meu Giveaway! ♥
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc fetelor pt aprecierile voastre.

    nu inteleg de ce nu va pot raspunde la fiecare in parte, cred ca-i din cauza teme...vrea schimbata :))

    RăspundețiȘtergere
  12. cat de dragute si finute sunt, pe mine nu prea ma prinde albul la unghii :(

    RăspundețiȘtergere
  13. De obicei nu sunt o fana a albului pe unghii dar manichiura ta arata atat de bine incat ma gandesc sa-i mai dau o sansa ;))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  14. ah, ce efect frumos ii ofera oja essence acestei manichiuri

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce delicata manichiura!! Imi place mult, arata exact ca si zapada care sclipeste datorita razelor soarelui :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Super finute si delicate. Eu n` am gasit nici o oja alba care sa nu lase dungi inestetice, dar o sa fug dupa asta cat de curand :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @madness cat, sa stii ca nici asta nu-i perfecta, a treuit s-o aplic de trei ori :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Superb :x cu alb n-am reusit sa ma dau niciodata ;)) mereu mi se pare ca se vede aiurea pe unghiile mele :d te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  19. I love this! It's the color of snow, so fresh and clean!

    I love your blog! Specially the photos because they are so detailed and clear, I can really understand about your post. I followed you on GFC and liked your FB Page! Maybe you can come by mine too and maybe follow each other? :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    RăspundețiȘtergere