23 februarie 2013

Colaborare - ♫Inspired by a song♫

Hai sa zicem bun venit si celei de-a sasea manichiura din cele 31 cate avem de facut.

Manichiura de azi, dupa cum bine vedeti si din titlul postari, se numeste Inspired by a song
iar inspiratia mea a fost nimeni alta decat Rihanna - Diamonds.











Eeeeiii, ce ziceti? Shine like a diamonds?

Blogurile participante:

❤❤❤

42 de comentarii:

  1. I love this song !!! Si unghiutele tale parca sunt desprinse din clip! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte sclipitoate...vad ca gandim la fel ca si eu am ales aceeasi melodie:) imi place interpretarea ta

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh cat de frumoase si sclipicioase sunt. Imi place felul in care ai asezat pietricelele, foarte creativ. te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de diamante.. :D:D tare dragute.. imi place cum a iesit pe inelar. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmmmmm ce-mi plac :X:X:...superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  6. shine, shine like a daimond :d Foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  7. vad ca a fost la cautare piesa asta :))

    manichiura tare faina :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow! A treia manichiura inspirata de aceeasi melodie :) toate la fel de frumoase! Bravo, fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador melodiaaa :X dar unghiutele...wowowow!! Sunt atat de...pretioase! Superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, chiar diamonds :X Imi place manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  11. e piesa mea preferata, imi plac unghiile tale cu diamante :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Thanks for following me! I followed you back!:)

    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    RăspundețiȘtergere
  13. m-am gandit si eu la melodia asta:D unghiile arata fantastic <3 I love diamonds <3

    RăspundețiȘtergere
  14. E genial modelul!Ce zici, trag o fuga la tine sa imi faci si mie modelul asta?:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trage, trege...te astept cu niste prajituri :)

      Ștergere
  15. wooooow!!! e o manichiura SUPERBA!! imi place la nebunie! Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere