9 februarie 2013

Colaborare - Orange nails

Buna ziua,
Incep prin a-mi cere scuze pentru intazierea postarii, azi este o saptamana de cand 
sunt accidentata la mana dreapta si am tot amanat manichiura de pe-o zi pe alta si abia de dimineata mi-am facut putin timp pentru ea.

Sambata acesta avem ca tema orange nails. Am realizat o manichiura simpla,
oja de baza fiind Miss Sporty iar modelul este facut cu placuta Konad M85.

Va las cu pozele :)








Va invit sa vizitati si celelate bloguri participante:


Sper ca n-am omis pe nimeni. Weekend placut.

22 de comentarii:

  1. Ce dragute sunt unghiutele tale! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arataaaa!! Imi plac mult :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte finute si feminine sunt <3 le ador si culoarea e una foarte plăcută :)
    Te pup:*
    Romina
    Www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. ce model dragut ai ales, super tare! Si ador nuantga ojei :D

    RăspundețiȘtergere
  5. O manichiura foarte faina. Se vede super pe ungiute. Felicitari pentru o manichura perfecta din toate punctele de vedere. Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa <3 pe mine ma bat placutele, nu imi iese nimic. Sa te faci bine :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faine, arata minunat modelul! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. VAAAAAAAAAI :X m`am indragostit de modelul asta . Este ABSOLUT superb .

    RăspundețiȘtergere
  9. Super...te asteptam si la concursul nostru:

    http://shoeper-women.blogspot.ro/2013/02/monday-challenge-valentines-day-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe.Mi-am luat si eu o placuta.Abia astept sa o incerc

    RăspundețiȘtergere
  11. SUPERRRRR!! Ce multe lucruri noi vad aici la tine! chiar imi place ♥

    RăspundețiȘtergere