16 februarie 2013

Colaborare - Stripes


Salut, azi am pentru voi a cincea manichiura si anume stripes. 

Eu va spun sincer c-am incercat din toate puterile mele :)) dar din pacate nu mi-a iesit.
Am vrut de fapt sa fac alt model cu alte nuante dar eram deja la a doua incercare asa ca m-am lasat pagubasa. Ce mi-a iesit vedeti mai jos...rog doar sa nu aruncati cu rosii in mine :))





Nu uitati sa vizitati si celelate bloguri participante:


22 de comentarii:

  1. Mie-mi aduce aminte de albinuţe. Na că mi-ai făcut poftă de o cană cu lapte călduţ îndulcit cu o linguriţă de miere.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusita combinatia de culori:)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow! imi place foarte mult combinatia de culori :X :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee buna! Foarte frumoase ti-au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ojele astea doua arata foarte bine combinate :* deci un model dragut!

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce zici asa?!
    Ti-a iesit chiar foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca aduce aminte de albinute! :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit foarte bine modelul. Imi place combinatia de culori.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu tot la albinute ma gandesc, e chiar faina combinatia! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu ma gandesc la floarea soarelui cand le vad <3

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt foarte reusite...si mie imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu avem rosii, ca sunt scumpe in sezonul asta ;)
    Glumesc, mie chiar imi plac, si imi place nuanta folosita ca baza :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Cute! Si pe mine m-a inspirat negrul pentru manichiura asta :)

    RăspundețiȘtergere
  14. mie imi place cum ti-a iesit, e frumoasa combinatia de nuante :D

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place mult combinatia de culori sunt super <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de dragute sunt! Imi place combinatia :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Si mie imi place combinatia facuta! Dungile nu-mi ies nici mie ok(am avut noroc cu trandafirii aia ;)*

    RăspundețiȘtergere
  18. Manichiura ta ma duce cu gandul la o albinuta ;)) Si manichiura arata bine :)

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc pt cuvintele frumoase fetelor, dar eu tot groaznice le vad, sper ca pe viitor sa prind mai multa experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mie chiar imi place! E un model reusit ♥

    RăspundețiȘtergere