17 februarie 2013

NOTD: Fairy Dust de la Elf ❤

Salut...de vineri tot ma mandresc cu noile oje Elf si azi vreau sa vi le arat si voua.
Cea mov se numeste Plum iar sclipiciul Fairy Dust. 






Mie imi plac la nebunie, atat oja cat si sclipiciul, mai ales sclipiciul. Abia astept sa-l incerc 
si pe negru,cred ca va arata superb.

Ce ziceti de ele? Voi ce purtati azi pe unghii?

22 de comentarii:

  1. Ce frumos e!Arata super si imi place mult si oja mov.Intr-un timp doar mov purtam pe unghii.
    Acum port un roz simplu, sa mai invelesc vremea asta gri :)
    Te pup!Weekend frumos Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place mov, chiar foarte mult, cred ca datorita lui fi-mea, ea e cu movul :))

      si tie iti doresc la fel. pupici.

      Ștergere
  2. Foarte frumos arata! Superba combinatia! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos! e un mov atat de placut! si tu ai unghii atat de frumoase..nu are cum sa-ti stea rau ceva :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, ei se mai intampla sa mai dau peste cate o oja care sa nu-mi stea bine, sau cel putin sa nu-mi placa mie.

      Ștergere
  4. Arata foarte frumos <3 De cand caut si ue mov asemanator, dar nu prea gasesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place, eu am mai multe mov :) le poti vedea in categoria NOTD

      Ștergere
  5. foarte frumoase amandoua, nu am folosit oje Elf pana acum, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, cred ca am vre-o patru in total de la Elf.

      Ștergere
  6. movul este superb
    <3

    XOXO, Raluca
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. E o nuanta atat de placuta <3

    Alexandra
    http://theshoependant.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful color!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much for your visit! I follow you!
      Have a good week!:)))

      Ștergere
  9. e foarte frumoasa combinatia si iubesc flakes:D

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place atat culoarea, dar mai ales modelul (rezultatul final) ♥

    RăspundețiȘtergere