3 februarie 2013

NOTD: glitter gradient

Postarea asta trebuia de fapt s-o public de vineri dar nu am avut timp asa ca...mai bine mai tarziu decat niciodata :))

Vineri a fost ziua nepotelului meu si ne-a invitat in oras. A trebuit sa-mi fac ceva pe fuga deoarece pe langa faptul ca trebuie sa ma pregatesc si eu trebuie s-o pregatesc si pe fi-mea, si-i atat de pretentioasa incat imi vre-o ora jumate.

Si am optat pt o oja Essence hart to resist, lac cu sclipici Essence space queen si un alt lac cu sclipici Avon silver plated.










Si asa arata oja simpla.

Ce spuneti, atat despra oja cat si despte manichiura in sine?

10 comentarii:

  1. superba, nuanta de albastru e divina, iar cu sclipiciul acela a iesit o manichiura minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e nuanta de albastru , e superba :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult culoarea. As fi curioasa, tu folosesti vreo solutie pentru cuticule? Sau imi poti recomanda un produs bun?

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place extrem de mult culoarea si sclipiciul,un gradient reusit:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @B.A.D nu folosesc nimic pt cuticule, mi le tai pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Albastru....superb...Mie imi place mai mult simple, fara sclipici

    RăspundețiȘtergere