21 februarie 2013

Review ♥Produse Apidermaliv♥

Salutare.

Azi vreau sa va...hai sa nu zis "sa va prezint" deoarece au fost prezentate pe mai toate blogurile si sunt niste produse destul de cunoscute/apreciate si foare bune. Sa ziiiic "sa va vorbesc sau sa va spun si parerea mea" despre produsele Apidermaliv.

 

Aceste produse mi-au fost trimise pentru testare in urma cu aproximativ o luna si jumatate de catre http://magazin.complex-apicol.ro/ si tin sa le multumesc foarte mult pentru acest gest.

Sa incep cu una din preferatele mele si anume crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis.

Dupa cum se si vede mai am putin si o termin :)) atat de bine isi face treaba. De cand am primit-o am folosit-o zilnic/seara la culcare.

Ce imi place cel mai mult la ea...mirosul, nu stiu sa va spun cu ce seamana sau sa vi-l descriu dar este unul placut, cred totusi ca se datoareaza uleiului de masline.

Eu am calcaie foarte aspre/crapate iar in ultima perioada am tot incercat diverse creme sau pietre ponce. Toate isi fac efectul pe moment iar apoi o iau de la capat, sunt mereu in cautarea unui produs nou care abia astept sa-i incerc. Crema Apidermaliv pentru calcaie este o crema reparatoare care are in combinatia ei 95% ingrediente naturale precum uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis. 

La mine a functionat inca de la prima utilizare, binenteles ca trebuie sa recunos ca in fiecare seara (sau aproape in fiecare seara) folosesc o pila sau o piatra ponce, ca de nu vai de calcaiele mele :)) pielea isi revine la normal, sunt mai catifelate, mai fine, mai hidratate, mai moi si ceea ce e cel mai important, nu-l mai zgarii pe barbate-miu pe picioare :))

Vine ambalata intr-un borcanel din plastic ce cantareste 50 ml la pret de 12,50 lei.


Urmatorul produs este crema pentru fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea. La capitolul creme/produse pentru fata sunt putin mai pretentioasa, deoarece dupa cum bine stiti (asta daca ati mai citit despre produsele folosite de mine) nu-mi place sa se simta, adica sa nu fie grasa/uleioasa samd.

Cred ca asta ar fi singurul defect, daaar am invatat sa folosesc o cantitate destul de mica si s-o masez bine bine pentru a intra cat mai mult in piele. Si acest produs de obicei tot seara il folosesc. Dimineata ma trezesc cu tenul mai hidratat si mai placut la atingere. 

Crema Apidermaliv pentru fata este o crema hranitoare, hidratanta, emolienta cu actiuni de intinerire a tenului normal/mixt. Are proprieteti anti-imbartanire datorita laptisorului de matca, emoliere intensa datorita uleiului de masline si hranire puternica datorita untului de shea.

Si ea ca si crema pentru calcaie vine ambalata tot intr-un borcanel de plastic in cantitate de 50 ml la pret de 10 lei.


Al trei-lea produs este masca de fata cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere. Acest produs este destinat tenului foarte uscat, uscat si matur. Ei bine eu inca nu am tenul matur de accea am folosit-o mai rar, dar am folosit-o :).

Este o masca care contine 100% produse naturale. Este potrivita pentru sezonul rece deoarece hidrateaza intens, catifeleaza, reda stralucirea naturala iar ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt aliati puternici in lupta impotriva ridurilor si accelereaza circulatia sangelui in tesuturi.

Se recomanda utilizarea ei pe tenul umed in strat subtire masandu-se uniform cu degetele timp de 5-10 minute apoi se indeparteaza cu apa din abundenta.

Recipientul este un tub, sa-i zic asa tot din plastic, greutate 50 ml la pret de 12,50 lei.


Si al patru-lea produs, ultimul dar nu cel din urma este balsamul de buze cu laptisor de matca ulei de masline si miere.
Acest produs este un alt preferat de-al meu dar nu neaparat din acesta gama ci dintre toate produsele pentru buze pe care le detin. 

In sezonul rece buzele, ca si tenul sunt foarte expuse frigului, gerului si vantului foarte aspru si trebuie tratate cu blandete si foarte hidratate.

Balsamul Apidermaliv hraneste, repara, rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze si se tine de cuvant. Il folosesc foarte des, de cate ori simt nevoia, chiar si in acest moment m-am oprit putin din tastat pentru al apilca :)) pentru ca buzele trebuie protejate si hidratate in permanenta.

Ambalajul este usor de folosit, tot din plastic in cantitate de 10 ml la pret de 6,88 lei.

In concluzie, recomand aceste produse si sunt convinsa ca toate produsele din magazinul online Complex Apicol Veceslav Harnaj sunt extraordinare de bune la preturi si mai bune.

Voi ce produse naturale folositi?
❤❤❤

4 comentarii:

  1. Uite ce produse bune primesti tu pentru testate, ar trebui sa te invidiez si eu, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely blog! :)

    Do you want to follow each other?
    LAST CHANCE TO WIN A DRESS!
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    xx ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunosc ca nu am incercat aceste produse pana acum..sper ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez macar una de proba ca m-ai facut curioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. excelente produse ai ales sa prezinti! cine doreste sa le incerce se pot gasi la un pret corect pe www.ameplant.ro

    RăspundețiȘtergere