15 februarie 2013

Review: produse Nera

Buna ziua, azi vreau sa va prezint doua produse, fooarte bune si foarte ieftine. Este vorba despre unguent cu galbenele si miere cu tinctura de propolis.



Sunt produse naturiste, fabricate in laboratorul Sfintii Doctori Fara De Arginti la Manastirea Nera. Este prima data cand folosesc un astfel de produs, si nici nu am mai auzit de ele pana acum cateva saptamani de la sora mea. Am fost putin rezervata in privinta lor, nemaiauzind la nimeni si pe nicaieri vorbindu-se despre ele nu stiam ce si cum sa fac, plus de asta ca eu prima data am cautat unguentul cu galbenele intr-un plafar dar nu-l avea pe stoc, apoi dintr-o intamplare, cateva zile mai tarziu am intrat intr-un supermarket local si l-am gasit acolo, nici n-am mai stat pe ganduri.

Va spuneam intr-o postare anterioara ca m-am accidentata la mana stanga, de fapt m-am fript...cu ulei incins, evident. A fost destul de urata treaba pentru ca eu m-am dat cu miere imediat dupa, ceea ce a fost o mare greseala (daca ati patit si voi sau pe viitor daca-o sa patiti asa ceva doar bagati mana in apa rece, nimic mai mult) la mine a fost mai complicat deoarece mi sa luat piele si a fost pe o bucata destul de mare din degetul mare :))mierea aceea nu s-a mai putut da jos si mi-a prins o crusta urata de nici farmacista nu a pus mana pe mine iar dr de familie m-a trimis la spital...

...la spital am primit un antitetanus, antibiotice si un pansament zdravan cu un unguent cu antibiotic. A doua zi, datorita acestui unguent, crusta mi-a picat :)) ceea ce era foarte bine pentru ca ma temeam de-o infectie pe dedesubtul ei. Sincera sa fiu avusesem eu cateva tentative de a incerca s-o dau jos, dar ma durea cumplit si plus de asta sangera...in sfarsit, totul s-a terminat cu bine, am renuntat la pansament de cateva zile iar acum mi-a ramas doar o urma mare rozalie...asadar unguentul cu galbenele l-am achizitionat special pentru acesta rana, daca pot sa-i spun asa si chiar se vad rezultate, piele se regenereaza mai repede si mi-au disparut si mancarimile :)) (am omis sa va spun ca dupa ce mi-a cazut crusta aveam niste mancarimi de-mi venea sa-mi smulg pasamentul)


  • Contine - extract de galbenele si sanziene, ulei de masline extravirgin, ulei de floarea soarelui presat la rece, ceara, miere de albine, ulei volatil.
  • Nu contine - conservanti, coloranti, parfum, parafina.
  • Proprietati - dezinfectant, cicatrizant, antiseptic, tonifiant, regenerator.
  • Recomandari - adjuvant in infectii si leziuni ale pielii, arsuri (in cazul meu) acnee, varice, degeraturi, furuncule, noduli.
  • Contraindicat - persoanelor care prezinta alergie sau hipersensibilitate la oricare dintre componentele produsului.


Are un miros placut fata de alte creme/unguente cu galbenele, este cremos si se intinde bine, nu necestita foarte mult multa cantitate... pentru maini de exempu, eu o folosesc in special pentru maini si asa cum spuneam mai sus regenereaza foarte repede, lasa pielea hidratata si nu mai simt acea senzatie de uscaciune si strangere a pieli.
  • Cantitate - 40 g
  • Pret - 7 lei
  • Se poate gasi aici

Mierea este cu tinctura de propolis si ea este un produs natural fara aditivi sau conservanti, are ca proprietati: remineralizant, antioxidant, detoxifiant, antialergic, cicatrizant, regenerator. 


Contine 94% miere de albine, 6% tinctura de propolis. Mirosul si gustul sunt specifice mierii plus inca ceva, dar nu stiu ce, nu-mi dau seama...sau poate probabil din cauza tincturi.
A se utiliza 3-4 lingurite/zi pentru copii si 3-4 linguri/zi pentru adulti, in cure de 3-4 saptamani. Fi-mea deja a inceput cura :)), este foarte incantata de ambalajul lor, si-i si place gustul. Cu greu o convingeam inainte sa i-a o lingurita din mierea obisnuita care se gaseste in magazine dar cu asta cere ea.
  • Cantitate - 225 g
  • Pret - 10 lei
  • Se poate gasi aici
  • Producator - Nera Comercial.

Voi folositi/ati folosit sau ati auzit de aceste produse?

8 comentarii:

  1. interesting! would you like to follow each other? let me know!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de ele dar , uneori ma uit la ele, imi pun intrebari daca sunt bune, si plec pentru ca nu am timp sa le studiez.Dar sunt sigura ca merita!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se merita sa stii. si eu am avut mici retineri in privinta lor dar apoi m--am gandit ca, cum ar putea sa fac rau mierea sau o crema cu galbenele.

      Ștergere
  3. am auzit de ele mai demult. Am folosit unguentul cu propoli: antibiotic, cicatrizant, minnat! La Nera se fabrică și ceaiuri, tincturi, siropuri și multe alte bunătăți :) sunt produse 100% naturale. puteți citi mai multe despre cum se fabrică aici: http://www.formula-as.ro/2012/1004/acasa-1/sfintii-doctori-fara-de-arginti-de-la-nera-14688

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-or fabrica destule dar la mine in oras nu am gasit decat produsele acestea doua.

      Ștergere
  4. Nu am auzit de aceste produse, dar sunt interesante..iar pretul este accesibil pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. toate produsele fabricate de maicutele de la manastirea nera, din caras severiv se pot gasi la pret corect pe www.ameplant.ro -distribuitor de produse

    RăspundețiȘtergere