8 februarie 2013

Review - produse TrioDeluxe

Hello.

Folosesc aceste produse de fix 12 zile, primite din partea celor de la TrioDeluxe pentru testare
iar pe acesta cale le multumesc fosrte mult.

Cele doua produse sunt:
Gel de dus goji si rodie
Ambientador Foren Air Silvestre


Voi incepe cu gelul de dus, care drept sa spun la inceput am avut ceva retineri in privinta lui
deoarece nu am mai incercat niciodata un produs fie el crema/lotiune/gel de dus cu goji.
A reusit sa ma convinga si sa ma surprinda totodata inca de la prima utilizare.

Are un miros de fructe extraordinar, culoare roz si textura cremoasa, asta imi place cel mai mult la el, faptul ca este destul de consistent fata de unele altele care seamana mai mult a apa chioara decat a gel de dus.
 Dupa folosirea lui piele este mai catifelata, hidratata si placut parfumata.

Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii.
Nota mea pentru el este 10 cu felicitari, il recomand tuturor.
Testat dermatologic.
Termen de valabilitate - 12 luni de la deschidere.
Cantitate - 750 ml.
Pret - 22 lei.
Se poate gasi pe TrioDeluxe.ro


Cel de-al doi-lea produs este odorizantul Foren Air Silvestre.
Este o solutie concentrata care actioneaza impotriva mirosurilor din incaperi, parfumeaza si purifica in special in bai si toaleta.
Cateva picaturi sunt suficiente pentru a improspata aerul timp indelungat.

Se poate folosi pentru w.c., dulapuri, pardoseli, etajere, galeata gunoi, prin diferite colturi afectate de mirosuri pe un suport de vata, carton sau orice alta improvizatie.

Eu il folosesc in special pentru baie, dar in sufragerie pe calorifer tin in permanenta un bol cu apa
si cateva picaturi de Foren Air imi improspareaza aerul din toata casa si creeaza o ambianta relazanta.

Produs concentrat.
Cantitate - 200 ml.
Pret - 14 lei.
Se poate gasi pe TrioDeluxe.ro

Voi ce produse TrioDeluxe folositi/ati folosit?

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. incearca, merita :)
      eu am incercat si sampon/balsam si keratina lichida. sunt foarte bune.

      Ștergere
  2. N-am folosit inca produsele Trioluxe dar cu siguranta mi le voi achizitiona pentru ca am citit numai review uri pozitive despre ele

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am folosit astfel de produse, dar niciodata nu este prea tarziu ♥

    RăspundețiȘtergere