20 februarie 2013

"Sponsori" neseriosi


Nu aveam de gand sa fac aceasta postare, dar nesimtirea celor de la DinaShop se pare ca nu are limite, am avut un concurs organizat impreuna cu ei in data de 5 octombrie, care-l puteti vedea aici  si nici pana in ziua de azi castigatoarele nu si-au primit premiile iar ei nu au buna vointa de a-mi raspunde la mesaje.

Nu mai spun cate mesaje le-am dat pe facebook, iar castigatoarele au postat pe pagina lor cum ca nu si-au primit premiile. Luni le-am dat un mail si asa cum era de astepta nu mi-au raspuns iar asta m-a facut sa iau acesta decizie de a face publica nemultumirea mea pentru ca nu numai castigatoarele si-au luat teapa ci si eu, binenteles. Desi trebuie sa recunos ca pe o parte stiam ca nu-mi vor raspunde mail-ului dar pe cealalta parte speram ca-mi vor raspunde...speranta moare ultima, nu :))

Dar am vazut ca nu sunt singura care a luat teapa, acu vre-o doua saptamani am citit si postarea Dyei care o gasiti aici si ea la fel a patit, dar intr-un final s-a rezolvat, o angajata ar fi sustras premiile si le-a vandut in scopuri proprii iar castigatoarea a primit pana la urma trei seturi de lenjerie intima drept rasplata, la mine nu stiu daca se va rezolva dar nu mai am de gand s-o las "moarta" asa cum aveam de gand.

Au organizat concursuri, au vrut publicitate, nu i-au obligat nimeni si nici nu avea cum, sa-si respecte regulile...pe care tot ei le-au dat si sa de-a dovada de seriozitate.

Imi pare foarte rau pentru fetele care asteapta de atatea luni premiile dar si pentru celelate care s-au inscris in concurs in speranta ca vor castiga, nestiind ca-i un concurs fals ca sa spun asa si inca o data sa le fie rusine asa-zisilor sponsori. Sper sa fie prima si ultima data cand mi se intampla asa ceva iar pe viitor voi incerca sa fiu mult mai atenta.

7 comentarii:

  1. Am mai auzit ca si celelalte bloggerite s-au plans de neseriozitatea acestora, foarte urat din partea lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumim pentru aceasta postare, chiar merita sa afle lumea cat sunt de neseriosi.Cum ti-am mai zis, am mai auzit fete plangandu-se ca nici ele nu au primit premiile de la DinaShop castigate la concursuri pe alte bloguri sau pagini de facebook. Nu are de ce sa-ti para rau, nu aveai de unde sa stii ca se va intampla asa. Eu iti multumesc pentru bunavointa ta de a te mai interesa daca ne-au ajuns premiile, credeam ca ai uitat, mai ales pentru ca a trecut atata timp de atunci, si iti multumim ca ne rasfeti cu o gramada de concursuri frumoase :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. din pacate aceasta situatie a luat amploare si pe fb , de curand sunt o sumedenie de concursuri unde sponsorulla final sterge sau inchide pagina ,nu pot intelege de ce fac lucrul acesta . dar foarte bine ca tu ai avut curajul sa postezi despre ei .

    RăspundețiȘtergere
  4. Great post! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa nu mai se intample..e o situatie neplacuta atat pentru tine, cat si pentru castigatorii care s-au bucurat cand au auzit ca au castigat (indiferent de premiu, te bucuri) si exista riscul sa creada ca nu a fost un concurs real sau alte lucruri urate.. :*

    RăspundețiȘtergere