23 martie 2013

Colaborare - Green nails

Nici nu stiam ca am atatea oje verzi, si astea sunt doar cinci dintre ele. Chiar imi faceam probleme
ca nu am cu ce sa realizez manichiura.

Astazi suntem la ce-a de-a zecea tema si anume green nails. Ce am realizat eu, vedeti mai jos.







Blogurile care au participat la aceasta colaborare sunt:

❤❤❤

21 de comentarii:

  1. Un model simplu, dar de mare efect. Imi place manichiura gradient.

    RăspundețiȘtergere
  2. A iesit foarte bine, imi plac la nebunie culorile pe care le-ai folosit :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta e!

    P.S Forma unghiilor tare e foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-) Kisses from Switzerland

    schuhRei.ch

    RăspundețiȘtergere
  5. super nuante, in sepcial cea de pe unghia mica :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase nuantele prezentate :*

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase nuantele de verde :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba manichiura ta! Imi pplace mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragute, imi place nuanta de la inelar :)

    RăspundețiȘtergere
  10. o manichiura interesanta si plina de viata, mai ales daca ne gandim ca verdele inseamna viata, natura ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. nuanta de pe inelar e absolut geniala!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt foarte frumoase culorile alese de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos.. si mie imi place sa imi colorez unghiutele diferit.. :D mai ales vara
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos! Cea de pe degetul mic e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos le-ai combinat, imi plac toate :D

    RăspundețiȘtergere
  16. ma bucur ca va plac nuantele, preferata mea e cea de pe degetul din mijloc :D

    RăspundețiȘtergere