16 martie 2013

Colaborare - Inspired by a movie


Salutare tuturor. Azi ne aflam la cea de-a noua tema si anume
Inspired by a movie.

Ei bine eu am optat pentru nimeni altul decat dragul meu Hercule Poirot. Nu stiu cum sunt altii dar eu am o obsesie pentru el :)) si nu pierd nici un episod sau cel putin nu pierdeam, 
deoarece cei de la Diva Universal au incetat sa-l mai difuzeze.
Daaar nu-i pierdut pentru ca-l vad pe vplay.

Si acum sa va las cu pozele.






Trebuie sa recunosc ca m-au cam chinuit mustatile astea :)) desi pare atat de usor de realizat.
Prima data incercasem pe o baza gri dar nu se vedeau destul de bine mustatile asa ca am optat pentru o alta baza mai deschisa.
Este prima mea incercare de a-mi mustacii unghiile asa ca fiti va rog, indulgente :(

Bloguri participante:

❤❤❤

22 de comentarii:

  1. Ce dragale ti-au iesit, imi plac tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au iesit chiar foarte bine! Si mie imi place serialul, bine ca mi-ai spus ca-l pot gasi pe vplay, nu stiam ca este ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit foarte frumoase si mie imi place la nebunie serialul :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt obsedata de el:D Am citi toate cartile si m-am uitat la toate episoadele:D

    RăspundețiȘtergere
  5. cea mai buna idee <3 il ador pe Hercule Poirot <3

    RăspundețiȘtergere
  6. deci sunt..deci sunt...N-am cuvinte sa iti spun cat de dragute sunt! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. serialul nu-i genul meu, dar manichiura e teribila :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam "mustacioasa" manichiura ta. Imi place ideea f mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna inspiratia! Foarte frumos ti-a iesit :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ador serialul asta!
    iar unghiutele tale arata foarte bine
    <3

    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc fetlor pentru cuvintele frumoase, chiar daca nu prea le merit :D

    RăspundețiȘtergere
  12. De cand ma chinui sa-mi fac mustati pe unghiute si nu-mi iese. Tie ti-au iesit foarte frumos! :X

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai cat de frumoase sunt!Ce oja ai folosit pentru baza?E draguta nuanta.
    Te pup dulce Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un tratament pt unghii si l-am aplicat de doua ori.

      Ștergere
  14. oo, oui! Hercule! Foarte faine, imi place cum ti-au iesit mustatile :d

    RăspundețiȘtergere