2 martie 2013

Colaborare - Yellow nails

Sincera sa fiu, nu m-a atras niciodata galben pe unghii dar iata ca acesta colaborare mi-a dat sansa in primul rand de a o cumpara 
(ca, chiar daca as fi cumparat-o in afara colaborarii sunt sigura ca n-as fi purtat-o)
 si in al doi-lea rand de-a o purta pe unghii :)) si pot sa spun ca am fost placut surprinsa 
de frumusetea ei si cat de bine da in aceste zile in care simt miros de primavara.

Asa cum v-ati dat si voi seama, binenteles tema din sambata acesta este yellow nails dar mai bine sa va las cu pozele.








Am folosit oja Essence  in nuanta you belong to me si sclipici auriu aplicat cu ajurorul unei pensule
din setul de acuarele ale fi-mei :))

Nu uitati sa dati clik si celorlalte bloguri participante:


Va doresc o primavara frumoasa si colorata.

❤❤❤

20 de comentarii:

  1. imi place mult cum ai aplicat sclipiciul.. arata foarte bine
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase unghiile

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-au iesit super!Numai de fete talentate am dat cu colaborarea voastra :D

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt!! Le-ai scos din anonimat cu acel sclipici ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa nuanta de galben :)...m-am gandit si eu sa fac cu sclipici , dar m-am razgandit :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place mult sa port galben pe unghii. Arata super combinatia cu sclipici :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce faina e si oja asta :). mie mi-era teama ca nu se va potrivi galbenul cu pigmentul pielii mele. acum sunt multumita de rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, ce dragute sunt cuu sclipiciul! eu ador nuanta asta de la essence!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabenul asta de la Essence chiar arata bine! Foarte frumoasa combinatia cu sclipicel!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase, iar galbenul acela chiar e minunat. Pupic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragute! Imi place galbenul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. minunata, cu sclipici cum imi place mie :D
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumoase , iar sclipiciul ii da o nota de finete manichiuri :D

    RăspundețiȘtergere
  14. <3 Uuuu :D ce frumoaseee :X me love glitter <3

    RăspundețiȘtergere
  15. ce frumoase ti-au iesit unghiutele <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Galbenul nu este una din culorile mele preferate..modelul este interesant ♥

    RăspundețiȘtergere