28 martie 2013

E usor sa daruiesti



Am "descoperit" cartile (ca sa spun asa) dupa terminarea clasei a Xlll, printr-un abonament la bibilioteca, binenteles ca eram atrasa de Sandra Brown :)) apoi usor, usor am trecut catre Agatha Christie. Drept sa spun era o categorie noua pentru mine dar mi-am dat seama ca sunt mult mai atrasa de acest gen decat m-as fi gandit vre-o data.

Am inceput sa fac o pasiune iar mica mea colectie de carti incepe sa se mareasca iar asta nu poate decat sa ma bucure enorm. Am avut o perioada si de citit electronic, cand suma data pe o carte mi se parea aruncata in vant dar mai tarziu am invatat sa pretuiesc o carte si sa renunt la alte lucruri inutile in favoarea lor.

Sunt zile in care nu am timp sau pur si simplu sunt prea lenesa pentru a deschide o carte dar parca imi lipseste totusi ceva :) iar cu prima ocazie recuperez din plin. Singura carte care am primit-o a fost anul trecut de ziua mea, de la o editura online unde obisnuiesc sa-mi cumpar cartile si sa vad noile aparatii. Ce-i drept as prefera de mii de ori sa primesc eu o carte decat sa daruiesc, asta spre rusinea mea, daaar cred c-as face unele exceptii :)).

Si cum saptamana viitoare este ziua mea, mai exact miercuri, campania E usor sa daruiesti a picat exact la fix. Acesta campanie pune la bataie 5 vouchere in valoare de 100 lei cu care as putea (asta daca as castiga) sa-mi achizitionez 5 carti cu detectivul meu favorit Hercule Poirot, n-ar fi grozav? :D

Care a fost ultima carte primita sau daruita?

4 comentarii:

  1. Si eu il ador pe Poirot!:D
    Dar,vezi,mi-ai pus o intrebare grea:) Chiar nu stiu cand am primit sau daruit o cartea ultima data.....Candva anul trecut,cred

    RăspundețiȘtergere
  2. de primit nu prea am primit in dar, dar de cumparat imi cumpar mereu, cred ca in fiecare luna cate una ;)

    RăspundețiȘtergere