21 martie 2013

SheInside

Azi vreau sa va arat cateva hainute de pe site-ul SheInside iar cu ajutorul vostru sa pot lua
decizia corecta in alegerea unei haini de exterior.

In primul rand mi-au atras atentia, binenteles, bijuteriile, care sunt de-a dreptul spectaculoase.
Cateva dintre ele le puteti vedea mai jos.



Apoi desigur, rochiile care nici ele nu sunt mai prejos si puteti gasi de la modele si culori simple
pana la modele florale si galaxy.



Ce mi-a mai atras atentia, au fost pantaloni scurti, care desi nu sunt adepta acestui stil
de vestimentatie, ii ador si ii admir mereu cand ii vad purtati de altcineva.



Cardiganurile care acum sunt vremea lor.


Iar acum, cum spuneam mai sus as dori sa stiu parerea voastra in legatura cu aceste piese de exterior.
Una dintre ele o puteti vedea aici, de culoare alba cu nasturi pe spate, iar pe cea de-a doua aici, de culoare bej cu gluga.

Astept parerile voastre.

9 comentarii:

  1. Mie imi place cea alba, dar acum depinde de stilul tau :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac urmatoarele:
    -primele 2 bijuterii
    -prima si a 3-a rochita
    -pantalonii scurti cu flori si cei pe negru
    -cardiganul 2

    Este doar parerea mea si cam acesta ar fi stilul meu..

    Pupici! ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac toateeeeee! accesoriile ...eu nu port cercei dar aia verzi doamne sunt bestiali!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Accesoriile si rochite sunt pur si simplue superbe

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochia cu bomba atomica e fabuloasa :)

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro
    www.iritopia.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Buena selección!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bun site-ul, rochiile imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere