6 martie 2013

TAG - Bloggers I ♥

Am preluat acest tag iubaret, de la Diana. Este un tag foarte frumos unde eu imi voi exprima iubirea pentru voi ♥♥♥ :)). ài c-am spus-o dragut nu?



Deeeeci, sa incepem:
Daca mi-as putea alege o sora aceea ar fi cu siguranta Ana


As vrea sa invat sa ma machiez cu Ami si Andreea Elena le iubesc pe amandoua pentru lucrul asta :D



Ca hair-stylist as alege-o pe Koko, am incercat sa ma inspir din impletiturile ei dar se incapataneaza sa nu-mi iasa nimic :))


Manichiura mi-as face-o fara doar si poate cu AllesandraMada si Catalina.
Cred ca la categoria asta as mai fi putut adauga pe putin inca 10 bloggerite :)) dar ele au fost primele 3 care mi-au venit in minte, si acum ca sunt nevoita sa intru din nou pe blogurile lor ma apuca fibrilatiile.




La cumparaturi as merge cu mare placere alaturi de Ana, sa ne destrabalam putin.


Alegerea produselor cosmetice si prepararea diverselor tratamente/masti naturiste le-as face impreuna cu Katynel, care e o scumpa.


Iar la categoria filmulete pe youtube, aleasa este desigur Lady Dyvine.


Si as staaa la un pahar de vorba cu draga de Andreea (A Beauty Tale)


....si-as mai continua dar ma opresc aici :))

Toate fotografiile au fost luate de pe blogurile fetelor asa ca sper sa nu care cumva sa va suparati pe mine ca doar v-am facut o declaratie de dragoste nu alta :))

Dau tag-ul mai departe catre tot blogroll-ul meu si cui mai este dispus sa-l preia.

❤❤❤

8 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca l-ai facut! E o ocazie buna sa descoperim bloguri noi prin TAG-ul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww ce dragut!!! Iti multumesc din suflet si oricand, cu drag, putem sta la un pahar de vorba. Mi-ar face mare placere!
    Pups

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce surpriza frumoasa mi-ai facut, nici n-ai idee!! Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc scumpo,ma bucur ca ma apreciezi :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce surpriza frumoasa! Multumesc mult! Mi-ai facut ziua mai frumoasa :D :*:*

    RăspundețiȘtergere