2 aprilie 2013

2 Aprilie - Autism Awareness





Ziua internationala de Constientizare a Autismului, stabilita de Organizatia Natiunilor Unite in urma cu 5 ani, se marcheaza pe 2 aprilie.

Autismul este o boala care impiedica dezvoltarea copilului afectand abilitatile sociale
 si de comunicare, si intr-o masura mai mare sau mai mica capacitatea de a vorbi si a se misca

Azi, la propunerea unei colege bloggerite (ca sa spun asa) ne alaturam si noi in aceasta initiativa de a purta albastru.

Eu am realizat o manichiura usoara, simpla dar cu un mesaj care cred eu nu v-a trece neobservat: 
de a atrage atentia autoritatilor dar nu numai, asupra nevoilor comunitatii persoanelor cu autism din Romania.







Calitatea pozelor e putin cam slaba deoarece sunt facute cu telefonul dar cred eu ca se intelege destul de bine, nu?

Haideti sa aruncam o privire si la celelalte bloggerite:

14 comentarii:

  1. Foarte frumos modelul si faptul ca ni te-ai alaturat acestei initiative. Multumesc frumos si pentru faptul ca m-am mentionat. Ai un suflet mare. Pupici si fii Blue!

    RăspundețiȘtergere
  2. Manichiura arata superb cu top coat-ul de la elf :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acei fulgisori, fac manichiura sa arate divin. Felicitari pentru initiativa voastra.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte draguta manichiura pentru aceasta cauza nobila :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos e rezultatul final, superbe unghiutele! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. dragute si finute!!
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic ca se intelege super bine:D

    RăspundețiȘtergere
  8. sunteti niste dragute si scumpe, toate. va pup.

    RăspundețiȘtergere