22 aprilie 2013

Ce am mai cumparat/primit.

Salutare dragelor, azi vreau sa va arat ce am mai cumparat sau primit in ultima vreme.

Primele doua Flormar sunt primite de la sora mea, urmaroarele sunt cumparate de mine.
Cele din mijloc sunt primele oje care le am din aceasta colectie ca sa spun asa si sunt destul de multumita de ele, consistenta buna, pigmentate, pensula foarte buna, usor de aplicat.

Ojele de mai jos sunt cumparate din blog sale-ul Allesandrei, sunt niste nuante minunate. Pe China Glaze v-am prezentat-o aici.

De cateva zile am inceput un nou tratament pentru unghii, un gel cu uree 7%, sa vedem ce poate face :D

Pe blogul Anei am castigat acest minunat gel de dus, inca nu l-am incercat deoarce vreau sa termin ce am deja inceput.

Acum ceva timp am primit doua produse pentru testare de la Inglot. In curand le voi face un review.

Tot pentru testare am primit si aceste doua geluri anticelulitic de la Dr. Soleil, urmeaza un review si pentru ele.

Tot pentru testare am primit de la L`Occitane acest gel de dus plus cateva mostre.

De la I Love Cosmetics Romania am primit un unt de corp cu aroma de lamaie si este absolut delicios :))

Am primit de la Oriflame rimelul pentru volum si pot spune ca, chiar ofera volum :)

Urmatoarele produse de mai jos le-am primit de ziua mea plus cateva bluzite si tricouri.



Cam atat. Aaa, era sa uit, mai am de primit inca o oja saptamana acesta, China Glaze Get Carried Away, abia o astept :D

V-am pupat!

24 de comentarii:

  1. Ce de bunatati !! Sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate lucrurile sunt frumoase ;) spor la testat si abia astept sa revii cu pareri ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag. Asteptam pareri. Am pus ochii pe oje :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, si mie imi sclipecte ochii de cate ori vad vre-o oja pe vre-un blog :))

      Ștergere
  4. Crema Mari-Tis este foarte buna. O folosesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa fie si sa-si faca efectul ca altfel...

      Ștergere
  5. Numai minunatii ai primit;) Foloseste-le cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cde bunatati ...vrau review la crema ..am folosit si eu 2 creme de la Tis ptr alte intrebuintari si am fost multumita. si nici nusunt scumpe

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de lucrusoare frumoase, sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  8. waw,cateeeeeeeeeeeeeeee...................

    RăspundețiȘtergere
  9. ce produse frumoase!! si eu am oja de la Rimmel London Lemon Drop si crema de corp cu raspberry& blackberry de la I love Cosmetics.
    De curand mi-am deschis si eu un blog pe care poti sa-l vezi aici:
    http://carlasbeautybox.wordpress.com/
    Te-am adaugat si la Blogroll :)

    RăspundețiȘtergere