13 aprilie 2013

Colaborare - blue nails

Iata-ma si la cea de-a 13 manichiura, ce repede a trecut timpul, nu? 

Desi imi place foarte mult albastru, nu am decat doua oje albastre, mai deschise, restul sunt fff inchise si nu dadea bine cu tema iar asta mi-a cam creeat probleme. 
Dar am realizat o manichiura simpla cu ceea ce am avut.









Nu este foarte reusita dar sper sa va placa.

Acum sa trecem si pe la celelalte fete cucuiete:

36 de comentarii:

  1. Foarte dragute ! Imi place combinatia,ma duce cu gandul la un gradient :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah ce model dragut, cred ca si in culori pastel s-ar vedea superb :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arataaaaa! Mi-ar fi asa drag sa le am albastre, una dintre cele 2 culori preferate ale mele. Imi place mult modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte frumos atat modelul cat si nuanta ojelor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar arata foarte bine manichiura ta, e foarte reusita, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un model frumos si deosebit. imi place. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mult imi plac cum arata unghiutele tale! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, si eu din preview am crezut ca e gradient (oricum eu am vederea cam slaba :P).. imi plac foarte mult! :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. dragute si finute!
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place :) arata foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce unghii elegante! ti se potrivesc foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. e superba combinatia.. imi place f mult cum ti-a iesit.. pare un gradient finut.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. p.s. as aprecia daca mi-ai lasa un comentariu la postarea aceasta: http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html
    :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  14. divina combinatia este de mare efect felicitarii

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce dragut e modelul! Si nuantele de albastru sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, te-am taguit la Versatile Blog Award! :D
    http://mayadumitrescu.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award_15.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce interesant arata, super rezultatul!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce model interesant :-D Arata super bine ! :-*

    RăspundețiȘtergere