6 aprilie 2013

Colaborare - Inspired by a book

Sursa mea de inspiratie pentru a 12 manichiura intitulata inspired by a book a fost Hotul de trupuri (James Bradely)

Este un thriller gotic, horror iar povestea se petrece in Londra in secolul XlX.
Este foarte captivant, cui ii place acest gen de carti il recomand.

Dar haideti sa va las mai bine cu pozele :)






Rosu, binenteles reprezinta sangele iar micile pasarele, corbii.
Nu stiu cat de reusita vedeti voi aceasta manichiura dar m-am straduit s-o fac cat mai explicita :D

Haideti sa vedem acum ce au realizat si celelalte bloggerite:

19 comentarii:

  1. Hei, arata chiar interesant..:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuuu ce super <3 cu ocazia m-ai inspirat sa citesc si eu cartea <3 pare foarte interesanta <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce realistitc ti-a iesit sangele! Imi place manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Manichiura ta m-a facut curioasa in legatura cu cartea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult cum ti-a iesit manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am citit nicio carte de genul, dar sa stii ca manichiura ti-a iesit foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. iii, ma bucur ca va place, sincer credeam ca-i esuata :)) deoarece sangele nu reauseam sa-l fac in nici un chip, ma apusase toti nervii, pana la urma l-am facut cu o periuta :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt fana a cartilor gotice sau horror, dar manichiura ti-a iesit foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uuuuu faina manichiura, sangeroasa rau :)) se pare ca astazi amandoua suntem cu sangele si crimele ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. vai cat de tare a iesit! Eu cred ca e o interpretare foarte buna. Recunosc, cartea nu am citit-o , nu prea abordez acest stil :D, dar nu spun niciodata, niciodata :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Horror nu-i chiar genul meu, dar unghiutele ti-au iesit tare interesante! Imi plac :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. n-am citit cartea, insa la prima vedere, cred ca se potriveste foarte bine cu manichiura ta :).

    RăspundețiȘtergere
  13. O manichiura foarte interesanta si cartea la fel. O voi citi si eu. Pupici.

    RăspundețiȘtergere