5 aprilie 2013

Libris te provoaca la concurs


Dragelor, nu stiu cate dintre voi stiti ca Libris ne proavaca la concurs. 
Eu abia azi am aflat, spre rusinea mea :)), nu stiu cum de mi-a scapat, daca mai stateam putin se termina. Doamne fere`.



Tot ce trebuie sa faci este sa scrii doua articole pe blogul tau, 
unul in care sa anunti inscrierea ta in concurs iar in cel de-al doi-lea sa spui de ce citesti si sa prezinti 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca.

Ce poti castiga in acest concurs? Trei premii:

>locul 1 - carti la alegere in valoare de 900 lei
>locul 2 - carti la alegere in valoare de 400 lei
>locul 3 - carti la alegere in valoare de 200 lei

Mi se par niste premii uriase :)) si nu ai cum sa le lasi sa-ti scape.

Eu, binentelesc ca nu am cum sa le las sa-mi scape si m-am inscris instant, fara sa stau prea 
mult pe ganduri si mi-as dori din tot sufletul sa si castig :D

Tineti-mi pumnii si urati-mi succes.


14 comentarii: