23 aprilie 2013

Motive sa zambesti!

Atata timp cat mai putem zambi, cauza nu-i inca pierduta. (William Shakespeare)


De cele mai multe ori ajungem sa ne pierdem speranta, ne uitam si visele care pana mai ieri erau pe picior de implinire, uitam sa traim, sa fim optimisti si sa ne bucuram de viata.

Uitam sa fim oameni...buni, uitam sa ne mai oprim un pic din rutina zilnica si sa privim cerul care este minunat in orice situatie, fie el innorat sau senin, cu sau fara pasarii in zbor sau cu vre-un avion
care-l brazdeaza.

Avem zeci de motive zilnic, sa zambim. In primul rand pentru ca zambetul este sanatos si ne face sa scapam de stres si ne imbunatateste starea de spirit.

Trebuie sa ne impunem (ca de stiut stim cu totii) sa zambim mai des, sa fim mai veseli si sa ne bucuram de ceea ce avem si de tot ceea ce ne inconjoara.

Sa zambim la o raza de soare, o floare inflorita, sa zambim la o pasare ciripind, la un copac inverzit, la primul colt de iarba, primavara, el ne da cea mai mare speranta :)

Sa zambim atunci cand ne vedem copilul, dimineata, pranz, seara, la culcare, dupa dus, dupa somnul de amiaza, dupa ce si-a mancat toata portia, dupa plimbarea din parc, dupa...dupa...dupa...

Zambetul ne da incredere mai multa, ne face mai optimisti, mai puternici si ne face sa vedem viata mai frumoasa.

Zambeste, nu te costa nimic. Zambeste cand ploua, zambeste cand iti vezi parintii, zambeste cand iti vezi sotul, cand te trezesti, cand vezi pe strada indragostiti, zambeste la un cuvant bun, zambeste ca ai un acoperis desupra capului si o masa unde vei cina deseara, multi nu au privilegiul asta.

Zambeste, el, pur si simpul te face mai frumoasa si-ti da puterea de a merge mai departe in viata asta incercata de toate.

Tu din ce motiv ai zambit ultima data?

13 comentarii:

  1. Din cauza gestului unui bun prieten!:)
    Superba postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zambesc in fiecare zi cand imi vad copilul.

    RăspundețiȘtergere
  3. dimineata , chiar am ras...am auzit un nume ciudat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nice

    NEW POST:
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xx ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. zimbesc in fiecare zi cind imi aud melodia preferata

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Eu zambesc cand ma trezesc si langa mine sunt perosoanele dragi mie, cand dimineata ma trezeste pisica mea. Sunt una din multele fete care te urmaresc si iti citesc cu drag postarile si iti admira unghiutele. Eu am ales sa te nominalizez la Versatile Blogger Award.
    http://frumuseteacleopatrei.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere