11 aprilie 2013

NOTD: vine primavara?

Da, chiar asa, vine primavara? Ca m-am saturat de vremea asta plangacioasa :(( n-o mai suport.

Ieri a fost asa frumos incat n-am rezistat unei asemenea nuante si a trebuit neaparat s-o aplic pe unghii.







Este prima mea oja Gabrini si sunt foarte mandra de ea, chiar daca am dat 2 lei pe ea :))

Imi place consistenta, imi place pigmentarea, acopera suficient si din prima dar am preferat binenteles s-o aplic de doua ori deoarece se vede mai bine. In genereal asa procedez cu toate ojele, oricat de bine acopera din prima, eu intodeauna o aplic de doua ori.

Pe langa cele mentionate mai sus am observat calitate mai buna decat la cele Orkide,
sau doar mi se pare mie? Cine detine amandoua firme isi poate da seama.

Cum vi se pare, ce ziceti de ea?
Voi ce purtati azi pe unghiute?

18 comentarii:

  1. da, gabrini chiar sunt mai bune ca orkide , in primul rand la pensula. Am o oja Orkide intr„ o nuanta superba , dar nu o pot folosi pentru ca are o pensula aiurea care lasa dungi maaari . . .

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superba!
    Parca ai avea cerul albastru oglindit pe unghii :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuanta e superba!
    Eu port un roz aprins :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa nuanta si eu pot zice ca am multe oje de la Gabrini si sunt multumita de ele

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca vine si primavara, mai ales ca ai tentat-o tu cu manichiura asta :).

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte draguta, mi-am luat si eu 2 oje Gabrini zilele trecute, una 3D pe care am testat-o si pe care o voi arunca pentru ca desi are o textura buna si o nuanta foarte frumoasa, face bule....zeci de bule :( si inca una asemanatoare cu aceasta a ta, chiar sunt curioasa daca o sa ma incante :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, sunt mult mai bune decat Orkide, eu le ador si am destule :d
    superba nuanta aleasa de tine
    :*
    http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt bune astea de la Gabrini , am si eu si sunt multumita. si nuanta e si draguta.oricum nici eu nu dau multi bani pe oje .. nu ii vad rostul .

    RăspundețiȘtergere
  9. arata superb este culoarea mea preferata ma indeamna la romantism si iubire

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata bine, vad ca iti place mult culoarea albastra:) Si mie, dar eu prefer mov pe unghii. Azi nu port nimic pentru ca am avut unghii false si unghiile mele naturale au cam avut de suferit si acum le tratez.

    RăspundețiȘtergere