9 aprilie 2013

Pantofi de vis pe pantofiori.net


Da-i unei fete pantofii potriviti si va putea cuceri lumea. (Marilyn Monroe)

Traim intr-o perioada in care mai mult decat vestimentatia, accesoriile iti spun cine esti. Spune-mi ce pantofi  porti ca sa-ti spun cine esti :) Orice pantof are o poveste. El iti arata statutul social ar purtatorului precum sexul, etnia si chiar religia iar de cele mai multe ori ne arata stilul abordat.

De exemplu pantofii cu toc inalt ne arata o femeie seducatoare, sexy, puternica, sigura pe sine si gata de orice provocare :D iar daca pantofii sunt si rosii cu atat mai bine.


Botinele iti dau o alura super-chic iar combinate cu o rochie sau fusta midi sau jeansi skinny ne spun ca purtatoarea lor este gata de petrecere.

Si sandalele, sandalele cu platforme care ne amintesc de anii `70 sunt acum in tendinte si dau foarte bine in combinatie cu rochii baby-doll pana la genunchi sau pantaloni drepti, ele confera un look sofisticat purtatoarei si binenteles feminin.

Se spune ca barbatii sunt precum pantofii, cei care iti plac te costa. Daca nu ii iei potriviti s-ar putea sa te bata, cei comozi nu te atrag, unii merita lasati la usa, cei sireti trebuie legati, alte femei te invidiaza pentru ai tai iar tu le invidiezi pentru ai lor. Dar toti trebuie calcati in picioare :))

Daca sunteti in cautarea unor bijuterii pentru picioarele voastre, atunci nu ezitati sa vizitati magazinul online Pantofiori.net deoarece la ei cu siguranta iti gasesti perechea.

Eu personal, prefer incaltarile clasice cat mai elegante si feminine iar pentru cele doua nunti care le am in vara nu ma pot hotari intre acestia 1acestia 2 si acestia 3 si cred ca am nevoie de putin ajutor din partea voastra.

Voi ce stil abordati atunci cand vine vorba de incaltaminte?

7 comentarii:


  1. Wow, amazing Blog! <3

    Do you want to follow each other ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunati toti pantofi i-am vazut si eu aseara

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu prefer pantofii comozi, fara toc pentru ca am probleme de sanatate, dar imi plac la nebunie cei de pe site.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, eu imi doresc cate o pereche din fiecare!
    Acum imi trebuie urgent o pereche de pantofi precum cele prin prima imagine, si abia astept sa vad ce oferta gasesc pe site.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie cel mai mult imi place prima variant de papucei (ma refer la cei alesi de tine). Dintre modelele de mai sus... Ma regasesc doar in primul model de pantofi :-D ultimele 2 modele nu imi plac motiv pentru care nici nu detin ceva de genul :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. minunati pantofii felicitarii pentru articol imi place pantofii de pe site

    RăspundețiȘtergere