19 aprilie 2013

Piatra Online


Vrei sa schimbi ceva in casa si-n viata ta? Vrei si iti permiti sa ai cele mai moderne amenajari interioare si exterioare? Atunci te invit sa citesti mai departe acest articol.

Despre ce este vorba? Ei bine, in magazinul Piatra Online gasim o gama variata de produse pentru orice tip de proiect precum: livingul,
acesta se afla in pozitia centrala intr-o casa, ocupand cel mai mare spatiu.
In living se reuneste familia, se relaxeaza, se poate servi si masa, sunt primiti invitatii, se dau petreceri sau se serbeaza zile de nasterii...dupa caz.
De aceea, din toata casa, livingul trebuie ignorat cel mai putin si amenajat in stil caracteristic fiecarei familii. Aici (amenajari living) puteti gasi diferite fantani arteziene din piatra naturala care va v-a infrumuseta si va da o nota rafinata si personalizata in acelasi timp, livingului dumneavoastra.


Baia, decorarea baii incepe mai intai cu alegerea gresiei si a faiantei apoi se finalizeaza cu accesoriile, care trebuie sa fie cat mai in ton cu primele doua elemente. La categoria amenajari interioare bai magazinul Piatra Online ne ofera lavoare din travertin, acesta fiind o roca  sedimentara folosita inca din antichitate si marmura. Lavoarul este o instalatie sanitara esentiala in orice baie iar aspectul lui conteaza foarte mult in amenajarea acesteia.


Gradina este foarte importanta si ea, deoarece o casa frumoasa nu este cu adevarat frumoasa daca nu are o gradina moderna si ingrijita care sa o scoata si mai mult in evidenta.
Decoratiunile de gradina ne ajuta sa ne infrmusetam spatiul nostru verde, fie el mic sau mare. De asemenea si gratarele de gradina, pe langa fapul ca sunt necesare, ele ofera un plus de infrumusetare si modernizare a gradinei noastre.



Ce mi-a mai atras atentia, au fost fantanile artezienejardiniereleghivecele cu flori si statuile de exterior.

Daca v-am starnit curiozitatea atunci nu ezitati sa vizitati magazinul Piatra Online, unde veti gasi produse de calitate pentru orice gust si orice buzunar.

Eu deja mi-am facut o lista cu produsele de care am nevoie si pe care mi le doresc. Iar aici mi-am gasit cele mai bune materiale si accesorii.

Articol scris pentru Blog Awards si magazinul Piatra Online.

5 comentarii:

  1. Pentru cei care stau la casa si vor sa-si amenajeze o gradina e perfect acest site.

    RăspundețiȘtergere
  2. STAU LA BLOC UNDE SA AMENAJEZ GRADINA ? INTERESANT ARTICOLUL PENTRU CEI CARE AU NEVOIE

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-as dori o casa cu astfel de amenajari

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos pt cei care stau la curte, la noi la bloc pas

    RăspundețiȘtergere