29 aprilie 2013

Super sweet blogging award

Am primit aceasta nominalizare de la trei fete cucuiete CorinaLorena si Anne Marye binenteles le multumesc foarte mult ca s-au gandit la mine.


Nu prea le am eu cu dulciurile dar sa vedem ce-mi iese. Sa incepem.

1) Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat.
Multumesc Corina, Lorena si Anne Marye.

2) Raspunde intrebarilor "super dulci":

- Biscuiti sau tort?
Tort, clar :))

- Ciocolata sau vanilie?
Vanilie.

- Care este gustare dulce preferata?
Mini eclerele, dar nu orice eclere :)) avem noi in oras o cofetarie care au o reteta mai speciala si ies niste minunatii de eclere.

- Cand ai super pofta de dulciuri?
Hmm, uneori. Nu exagerez niciodata cu dulciurile. Dar acum ca a venit caldura prefer sa inlocuiesc dulciurile cu orice fel de fructe in special cirese.

- Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?
Nu stiu...cred ca ice vanilla :))

- Nominalizeaza 13 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor.
Nu vreau sa fortez pe nimeni sa-l faca si oricum cred ca 80-90% din bloggerite l-au facut deja
dar cine doreste si pofteste :)) poate sa-l preia de la  mine.

- Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau.

23 de comentarii:

  1. Hehe, avem raspunsuri asemanatoare! ;)) Si eu te-am nominalizat de pe 27 aprilie :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :D asa am balit la postarea ta;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm ce pozeeee:">:X
    super postarea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am incercat sa gasesc cat mai apetisante :D

      Ștergere
  4. imi place ciocolata; biscuitii si tortul;ador fructele.Ador eclerele.prajiturica porecla

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu acordul tau bineinteles, o sa-l preiau si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  6. eclere, inghetata, cirese...inghit in sec :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate bunataturi pe aici, facinpofte :)) felicitari pt award.
    Kisses, Dia.


    www.peach-punch.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Yamii, ce de-a dulcuri aici, mi s-a facut pofta de eclere

    RăspundețiȘtergere