16 aprilie 2013

Tag: The Versatile Blogger Award


Salutare...
Am primit acest tag, ieri, de la Maya si-i multumesc ca s-a gandit la mine 

Regulile sunt:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat (bifat)
2. Include link-ul catre blogul respectiv (bifat)
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant (bifat)
4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta (bifat)
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine (bifat)

7 lucruri despre mine:

1. Imi place sa citesc
2. Imi plac ojele 
3. Sunt foarte emotiva
4. Ador sa ascult Adele
5. In fiecare sambata si duminica merg la cinema cu fi-mea
6. Urmaresc in fiecare dimineata "Neata cu Razvan si Dani"
7. Sunt foarte nerabdatoare.

Bloggeritele nominalizate:

1. Ana
3. Kitty
4. Meg
5. Andreea
6. Cupcake
7. Ana`s
8. Camelia
9. Laura
10. Katynel
12. Catalina
15. Federova

Cele care faceti tag-ul, as dori sa-mi lasati si mie un link aici.
Va pup.

14 comentarii:

  1. Multumesc frumos pentru tag, dar l-am facut acum cateva luni bune :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :) si mie imi plac ojele

    Te invit la un giveaway ;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/i-love-cosmetics-giveawayonly-ro.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut tag-ul acesta! Am fost surprinsa sa cietsc ca ai o fetita :"> pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pt nominalizare :* am sa fac tag-ul cat de curand !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de nominalizare draguta! Am facut tagul asta de 2 sau de 3 ori pana acum :P

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca ai facut tag-ul si mi-a facut placere sa citesc acele 7 lucruri despre tine...te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi plac ojele si razvan si dani :)

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc de tag si premiu :) il voi onora cat de curand. Pup~

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac ojele; imi place sa citesc; ascult keo ;imi place sa gatesc

    RăspundețiȘtergere