4 aprilie 2013

Volume Build Mascara - Oriflame (review)

Asa cum bine stiti saptamana trecuta am primit din partea celor de la Oriflame
 noul rimel volume build pentru testare.

Binenteles ca am fost mai mult decat incantata la aflarea vesti deoarece vechiul rimel trebuia neaparat schimbat iar pe cel nou l-am primit cu..."genele deschise" :))



Este primul rimel marca Oriflame care il incerc si am constatat ca sunt mai multumita si incantata de el decat ma asteptam (si fi-mea la fel, binenteles :)) )

Perii sunt felexibili, moi si cred ca asta permite o modelare si un volum al genelor mai bogat.
Initial acest rimel permite apilcarea lui pana la 5 straturi creand efect de gene false. 
Eu personal nu l-am aplicat decat de doua ori, in general cu orice rimel procedez asa. Este usor de apilcat, nu se intinde, nu curge si rezista intrega zi, genele fiind la fel de flexibile ca imediat dupa aplicare.

Imi plac foarte mult genele cu volum dar cu un aspect cat mai natural, 
sa nu fie ingreunate, ingrosate sau lipite intre ele. 
Cu acest rimel, eu cred ca am gasit tot ce cautam, cred ca mi se potriveste si ma caracterizeaza, el fiind cel mai folosit produs de make-up folosit de mine.


Ambalajul este cat se poate de simplu, pretul lui este de 24 lei dar il gasiti in catalog la reducere
14.99 lei, cantitatea este de 8 ml. 
Ce poti sa-ti doresti mai mult? Este mai mult decat perfect :D

Voi l-ati incercat? Ce parere aveti despre el?

❤❤❤

8 comentarii: