25 mai 2013

Colaborare - Black & white nails

Ce poate sa fie mai simplu de atat? Pana si cuvintele black & white, alb si negru sunt atat de simple si usoare :))

Eu, initial prima data pregatisem pentru aceasta tema modelul al doi-lea dar nu prea mi-a placut cum mi-a iesit asa ca am optat si pentru boogeyman...









Sper ca v-a placut manichiurile mele si nu uitati sa vizitati si celelalte bloguri:

28 de comentarii:

  1. Mie-mi plac amandoua dar prima ti-a iesit perfectly!:X
    Bravos si mai vreau manichiuri vesele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ambele.. dar primul e adorabil... o sa il incerc si eu pe viitor.. :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt! Prima e super funny, iar a 2-a, imi place cum s-au imbinat.

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare simpatică prima manichiură dar îmi place la fel de mult şi a doua.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. superb modelul imi place contrastul de culori

    RăspundețiȘtergere
  6. Eiiii, ce simpatici sunt ochisoriiii :X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase ! primul model este adorabil :)

    RăspundețiȘtergere
  8. vai ce faine sunt <3 ambele modele plac <3


    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase. Primul model e foarte amuzant :)). Imi aminteste ca de mult timp incerc sa-mi fac si eu niste fetisoare amuzante pe unghii dar cumva, nu am niciodata timp sau fac cu totul altceva. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoase ambele modele, dar boogeyman e prea adorabil :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Uiii... ce ochisori dragutiii... ♥ :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte faine manichiurile. Preferata mea este prima , m-a amuzat teribil , super draguta. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  13. Primul model e comica :) dar al doilea e preferatul meu, e superb :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Amandoua sunt frumoase , dar prima e asa de vesela :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place prima de mor, m-a facut sa rad:D

    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  16. doamne, cat e de haioasa prima manichiura!! M+a inveselit instant!

    RăspundețiȘtergere
  17. interesante, chiar haioase dar prea negre pt gustul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  18. ce draguta e prima, m-a facut sa zambesc si acum vreau si eu :)).

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) ce haioase sunteti fetelor, ma bucur foarte mult ca va placut si ma bucur ca v-am si bine dispus. va pup pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cat sunt de dulci primele! ❤

    RăspundețiȘtergere
  21. Ochisorii zapaciti:))! SUnt super ambele mani!

    RăspundețiȘtergere
  22. Prima manichiură e tare simpatică ! Aș purta-o și eu :)

    RăspundețiȘtergere