11 mai 2013

Colaborare - Tribal print

Am ajuns si la cea de-a 17 tema, tribal print. 
Este prima data cand incerc acest model, nu este prea extraordinar dar am incercat sa-l fac cat mai corect.





Asta a fost modelul meu, daca va placut nu uitat sa vizitati si celelalte bloguri participante:

35 de comentarii:

  1. Ce dragut ti-a iesit! Nu sunt singura care a folosit doar 2 culori. :D Fetele au facut tribal print colorat. Si eram asa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, eu nu prea ma pricep, daia am folosit doar doua culori. n-am vrut sa folosesc mai multe si sa-mi iasa...ceva ce n-ar mai fi :))

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa combinatia. E un tribal feminin :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte haios, imi place oja folosita pentru model :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos modelul :* ti-a iesit foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult combinatia de nuante si jocul creativ de linii...

    Ce degete lungi si frumoase ai!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. simplu este, frumos...nu stiu cat este de frumos.

      Ștergere
  7. bravo! te felicit pt rabdarea care o ai sa-ti faci mereu manichiura altfel. si felicitari pt ca poti sa o mentii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oaaa, n-am rabdare deloc, daia l-am si facut asa simplu.

      Ștergere
  8. Imi place mult cum arata, simplu dar de efect!

    RăspundețiȘtergere
  9. cum ai reusit sa faci modelul asta asa frumos ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragut ! Tot am vrut si eu sa incerc un model tribal,insa nu prea mi-a iesit :) Alta data ... te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ee, nici mie nu prea mi-a iesit dar merge :))

      Ștergere
  11. Ce frumos este modelul tau! Cel mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos arata modeluuuuul :X:X e foarte reusit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai eu ma straduiesc, acum ramane la aprecierea voastra :)

      Ștergere
  13. imi plac mult de tot nuantele care le-ai folosit...rozul de la flormar e asa discret :D...si modelul imi place :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa este foarte frumos, il ador...si mai unul putin mai inchis.

      Ștergere
  14. uu interesant eu nu am avut rabdarea necesara sa fac ceva pt colaboarea asta

    RăspundețiȘtergere
  15. minunate,imi place combinatia si modelele

    RăspundețiȘtergere